  • 1. Data: 2010-05-07 18:37:32
    Temat: Nka - zmieniaja regulamin + podwyzka
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Dzisiaj dostalem list od Nki, ze z dniem 1 czerwca zmieniaja regulamin
    oraz wprowadzaja podwyzke.

    Podwyzka, to wprowadzenie oplaty 6 pln za ten podstawowy pakiet (dla
    tych co maja 2 i wiecej platnych pakietow).
    Doczytal sie juz moze ktos co w samym regulaminie zmienili?

    Do 14 maja jest czas na ewentualne oswiadczenie woli o braku
    akceptacji zmian w regulaminie i cenniku - wiec mozna swobodnie pozbyc
    sie umowy objetej cyrografem :D

    Orientuje sie ktos, czy pisma z informacja o braku akceptacji zmian
    mozna skladac w dowolnym punkcie sprzedazy Nki, trzy trzeba koniecznie
    wysylac to do ich BOK?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-05-07 19:21:39
    Temat: Re: Nka - zmieniaja regulamin + podwyzka
    Od: primo <p...@j...pl>

    mozesz oddac wypowiedzenie tylko w punktach "Serwisowych"
    http://n.pl/nsklep/sklepy.html

    ja zaniosłem dzis i juz prawie wyszedłem z recorderem
    ale by mnie zona prześwięciła......

  • 3. Data: 2010-05-07 20:36:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > Do 14 maja jest czas na ewentualne oswiadczenie woli o braku
    > akceptacji zmian w regulaminie i cenniku - wiec mozna swobodnie pozbyc

    jakie masz abo?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-05-07 22:26:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Maj, 22:36, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > jakie masz abo?

    Teraz 48 zl, po 1 czerwca 54 pln, wiec 15% podzwyzki.

    Musze sie rozejrzec czy lepszej oferty teraz nie maja inne platformy
    tv sat i moja kablowka.
    A umowe i tak sie wypowie po weekendzie. Moze tez na jakas nowa
    promocje w Nce sie wezmie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2010-05-08 00:30:10
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-08 00:26, Rafal M napisal (a):

> [...]
    > tv sat i moja kablowka.
    > A umowe i tak sie wypowie po weekendzie. Moze tez na jakas nowa

    Teraz oferują dla starych abonentów przedłużenie umowy o 12 m-cy i
    wszystkie pakiety "tematyczne" za 48,-. Taniej niż nowa umowa.

  • 6. Data: 2010-05-08 08:08:19
    Od: "Piotr" <b...@g...pl>

    > Teraz oferują dla starych abonentów przedłużenie umowy o 12 m-cy i
    > wszystkie pakiety "tematyczne" za 48,-. Taniej niż nowa umowa.

    Ale trzeba udać się do punktu sprzedaży czy można to zrobić przez infolinię?

    P.

  • 7. Data: 2010-05-08 11:57:44
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-08 10:08, Piotr napisal (a):

    > Ale trzeba udać się do punktu sprzedaży czy można to zrobić przez infolinię?
    Nie mam pojęcia. Na pewno promocja jest w punktach.

  • 8. Data: 2010-05-09 17:42:18
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Maj, 02:30, "[MF] PL" <s...@w...pl> wrote:

    > Teraz oferują dla starych abonentów przedłużenie umowy o 12 m-cy i
    > wszystkie pakiety "tematyczne" za 48,-. Taniej niż nowa umowa.

    A skad masz takie info? W BOKu (telefonicznym) nic takiego mi nie
    zaoferowali :(
    Jutro ide zloze oswiadczenie o braku akceptacji zmian regulaminu i
    zobacze co mi zaproponuja.

    Teraz widze, ze dla nowych klientow jest umowa na 13 mies - 54 zl mies
    za wszystkie pakiety, plus aktywacja dekodera 49 pln.
    I najbardziej by bolala ta aktywacja dekodera :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2010-05-09 18:53:26
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-09 19:42, Rafal M napisal (a):

    > A skad masz takie info? W BOKu (telefonicznym) nic takiego mi nie
    > zaoferowali :(
    > Jutro ide zloze oswiadczenie o braku akceptacji zmian regulaminu i
    > zobacze co mi zaproponuja.

    Przecież pisałem, że ta promocja jest w punktach sprzedaży. Dekoder
    zachowujesz stary, podpisujesz umowę na kolejne 12 m-cy i dostajesz
    "tematyczne" za 48/mc.