  • 1. Data: 2010-09-02 08:57:04
    Temat: Nka przedłużenie umowy.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Od ponad roku byłem juz związany tylko umową na czas nieoznaczony. Ostatnia
    podwyzka spowodowała że zdecydowałem się zrezygnować i wysłałem pismo. Byłem
    już przekonany że raczej odejdę do innego dostawcy ale dostałem dość ciekawą
    propozycję - "Hollywood dla abonentów"
    Czyli w cenie 68zł/miesiąc brutto bez konieczności oddawania dekodera oraz
    bez kosztów aktywacji mógłbym mieć wszystkie pakiety oraz pakiety nfilm oraz
    HBO przez cały okres obowiazywania umowy 14miesięcznej.
    Jak myślicie warto?

    Marek

  • 2. Data: 2010-09-02 09:11:35
    Temat: Re: Nka przedłużenie umowy.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-02 10:57, marko1a pisze:
> [...]
    > oraz bez kosztów aktywacji mógłbym mieć wszystkie pakiety oraz pakiety
    > nfilm oraz HBO przez cały okres obowiazywania umowy 14miesięcznej.

    jak odpowiada Ci oferta programowa to na pewno.
    takie posunięcie to coś czego się nauczyli i to dość
    późno. była tez promocja 48 zł dla tych co chcą zostać.
    wszystkie pakiety tematyczne - bez dodatków filmowych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-09-02 11:31:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]
    > oraz bez kosztów aktywacji mógłbym mieć wszystkie pakiety oraz pakiety
    > nfilm oraz HBO przez cały okres obowiazywania umowy 14miesięcznej.

    Ja będę oglądał czy ty ? skad ktoś ma wiedzieć że czy Tobie warto
    skorzystać z ofery ? dla jednego kupic flaszkę za 20 zeta warto dla
    innego jest to kasa wyrzucona w błoto

  • 4. Data: 2010-09-02 12:00:57
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja będę oglądał czy ty ? skad ktoś ma wiedzieć że czy Tobie warto
    > skorzystać z ofery ? dla jednego kupic flaszkę za 20 zeta warto dla innego
    > jest to kasa wyrzucona w błoto

    Pytanie jest do osób interesujących się ofertami programowymi różnych
    platform i mających na bieżąco wiedzę co do aktualnych cen przywiązanych do
    ofert różnych platform. Do nich kieruję więc zapytanie a nie do ciebie. Jak
    będę chciał do ciebie to zakupię wcześniej flaszkę :)

    Marek

  • 5. Data: 2010-09-02 12:05:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Pytanie jest do osób interesujących się ofertami programowymi różnych
    > platform i mających na bieżąco wiedzę co do aktualnych cen przywiązanych

    A skąd te osoby mają wiedzieć co Cię interesuje, co Ci odpowiada i co
    oglądasz?
    Wróżki wyginęły na stosach już dawno.

  • 6. Data: 2010-09-02 12:09:11
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i5o3ue$8g3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > A skąd te osoby mają wiedzieć co Cię interesuje, co Ci odpowiada i co
    > oglądasz?
    > Wróżki wyginęły na stosach już dawno.

    Następny co nie zrozumiał :)

    EOT

    Marek

  • 7. Data: 2010-09-02 12:16:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości news:

    > Następny co nie zrozumiał :)

    Nie - to Ty nie rozumiesz.
    Zadać pytanie mające choć odrobinę sensu to jak widać też sztuka.
    Która niektórych przerasta.

  • 8. Data: 2010-09-02 12:24:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Następny co nie zrozumiał :)

    Ale on zrozumiał :-). A ja podzielam jego zdanie :-). Pytasz
    innych czy warto coś kupić, ale skąd ktoś ma wiedzieć czego
    oczekujesz?

  • 9. Data: 2010-09-02 12:31:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale on zrozumiał :-). A ja podzielam jego zdanie :-). Pytasz innych czy
    > warto coś kupić, ale skąd ktoś ma wiedzieć czego oczekujesz?

    Skoro nie chce zapodać kryteriów którymi sie kieruje przy oglądaniu, to
    pewnie oznacza że ich nie posiada.
    Czyli chodzi o to, żeby pochwalić się sąsiadom ilością kanałów i to ma być
    możliwie najtańszym kosztem.
    Powinien kupić fta, nic się oglądać nie da, ale jest tanio i dużo kanałów.

  • 10. Data: 2010-09-05 08:10:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marko1a wrote:
> [...]
    > oraz bez kosztów aktywacji mógłbym mieć wszystkie pakiety oraz
    > pakiety nfilm oraz HBO przez cały okres obowiazywania umowy

    Warto, bierz i nie myśl za dużo.