  • 21. Data: 2009-07-03 14:51:12
    Temat: Re: Nka - przechowuje dane klienta po wygasnieciu umowy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    news:h2l4qg$843$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale kumasz o czym w ogole jest mowa, czy straciles watek?

    No wytłumacz o czym Ty mówisz?

  • 22. Data: 2009-07-03 15:25:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No wytłumacz o czym Ty mówisz?

    O Nce?

  • 23. Data: 2009-07-03 15:26:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale o co masz pretensje? podałem Ci nazwe programu i firme, reszte google
    > Ci powie. Po co te uszczypliwości?

    Nie pytalem o program i firme, tylko co obsluguje. Jakbym mial za kazdym
    razem za google chwytac... Odpowiedz na pytanie zajela by Ci tyle samo czasu
    co wygenerowanie kolejnego rebusa.

  • 24. Data: 2009-07-03 17:42:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 03 lipiec 2009 11:27, Ghost wyraził następujacą opinię:

    Wszystkich :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --