-
1. Data: 2009-04-02 16:42:02
Temat: Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.
Od: Rafal M <r...@g...com>
Witam
Wie ktos ile w Nce czeka sie zwykle na rozmowe z BOK?
Bo wisze juz sluchajac muzyczki prawie 30 minut...
A mam problem - podpisywalem umowe w promocji "prezenty" i przez
pierwsze 2 mies mialem HBO, Cinemax, Filmbox gratis, 15 marca
zadzwonilem do nich, zeby wylaczyc od poczatku nowego miesiaca te
opcje dodatkowe (w serwisie IVR, nie przez konsultanta) i teraz
wlasnie z ciekawosci przerzucilem kanal na HBO i patrze nadal jest
odkodowany :/ I chce to wyjasnic - mial juz ktos kiedys taki problem?
Pozdrawiam
Rafal
-
2. Data: 2009-04-03 05:10:23
Temat: Re: Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.
Od: pawell32 <p...@w...pl>
Rafal M pisze:
> Witam
>
> Wie ktos ile w Nce czeka sie zwykle na rozmowe z BOK?
>
> Bo wisze juz sluchajac muzyczki prawie 30 minut...
>
>
> A mam problem - podpisywalem umowe w promocji "prezenty" i przez
> pierwsze 2 mies mialem HBO, Cinemax, Filmbox gratis, 15 marca
> zadzwonilem do nich, zeby wylaczyc od poczatku nowego miesiaca te
> opcje dodatkowe (w serwisie IVR, nie przez konsultanta) i teraz
> wlasnie z ciekawosci przerzucilem kanal na HBO i patrze nadal jest
> odkodowany :/ I chce to wyjasnic - mial juz ktos kiedys taki problem?
>
>
> Pozdrawiam
> Rafal
>
wczoraj rano nic nie czekałem, połączyło od razu, zwykle trwa to ok 25
min. dowiedziałem się, że najlepiej dodzwonić się można na początku
miesiąca.
pawell
-
3. Data: 2009-04-03 05:30:48
Temat: Re: Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.
Od: "AnToni" <A...@p...pl>
Uzytkownik "Rafal M" napisal :
> Wie ktos ile w Nce czeka sie zwykle na rozmowe z BOK?
> Bo wisze juz sluchajac muzyczki prawie 30 minut...
W srode okolo godz 15:00 rozmowa z konsultantem nastapila po wysluchaniu
powitalnych komunikatów, nie zdazylem nawet muzyki posluchac...
-
4. Data: 2009-04-03 07:34:11
Temat: Re: Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.
Od: ZbyszekZ <z...@g...com>
On 2 Apr, 18:42, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> A mam problem - podpisywalem umowe w promocji "prezenty" i przez
> pierwsze 2 mies mialem HBO, Cinemax, Filmbox gratis, 15 marca
> zadzwonilem do nich, zeby wylaczyc od poczatku nowego miesiaca te
> opcje dodatkowe (w serwisie IVR, nie przez konsultanta) i teraz
> wlasnie z ciekawosci przerzucilem kanal na HBO i patrze nadal jest
> odkodowany :/ I chce to wyjasnic - mial juz ktos kiedys taki problem?
U mnie HBO działo przez blisko 3 tyg. po wyłączeniu. Sprawdź w
serwisie czy jest wyłączone.
--
ZZ@private