-
11. Data: 2014-02-22 15:01:43
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:lea7s3$dbp$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2014-02-22 12:17, Tmek pisze:
> Predzej Tajwan, nie dotykalem tego. Ale tajwanskie tloki do HD sa calkiem
> przyzwoite i wytrzymuja niewiele mniej niz oryginaly. A kosztuja 30 Euro
> sztuka. W sumie 75 Euro kosztuja dwa tloki i pierscienie Hastingsa.
Bardziej u zrodla wychodzi 40$ ale to jedna wielka zagadka co to warte.
http://www.aliexpress.com/item/High-performance-70mm
-bore-Chromium-aluminium-motorcycle-piston-kit-for-Y
AMAHA-XT225/617940972.html
> 130$ (bo 65$ to za sztuke) i 250 Euro to nie jest 1:6 tylko 2:5.
Tak, moj blad.
Mam jeszce jedno pytanie.
W przypadku zwiekszania srednicy cylindra jak wyglada sprawa od strony
uszczelki pod glowice?
Czy to, ze bedzie bardzej wystawiona na warunki panujace w silniku, nie
zaszkodzi jej?
Bo zwiekszajac otwor blacha bedzie wystawala nie tylko od czola ale tez
krawedz od strony tloka..
pozdro
Tmek
-
12. Data: 2014-02-22 15:23:52
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-02-22 15:01, Tmek pisze:
> Mam jeszce jedno pytanie.
> W przypadku zwiekszania srednicy cylindra jak wyglada sprawa od strony
> uszczelki pod glowice?
> Czy to, ze bedzie bardzej wystawiona na warunki panujace w silniku, nie
> zaszkodzi jej?
> Bo zwiekszajac otwor blacha bedzie wystawala nie tylko od czola ale tez
> krawedz od strony tloka..
nic jej nie bedzie. Te 0.5 mm na strone ma znaczenie zadne.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
13. Data: 2014-02-23 16:11:39
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
"Tmek" <T...@d...ek> wrote:
>Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow.
Zawsze mozna problem tak rozwiazac:
http://jacot.strefa.pl/imig/91.jpg
http://jacot.strefa.pl/imig/92.jpg
http://jacot.strefa.pl/imig/93.jpg
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/
-
14. Data: 2014-02-23 19:58:51
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci
news:dr3kg91hr3dh0arh1e5h34j3h3f6mc5vfv@4ax.com...
> "Tmek" <T...@d...ek> wrote:
>
>>Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow.
>
> Zawsze mozna problem tak rozwiazac:
> http://jacot.strefa.pl/imig/91.jpg
> http://jacot.strefa.pl/imig/92.jpg
> http://jacot.strefa.pl/imig/93.jpg
>
Sprytne.
W zasadzie wazne zeby sie nie urwalo i wytrzymalo i dziala :)
Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale
o podwyzszonym stopniu sprezania do 10,25:1
Czyli na chlopski rozum musi byc wiecej miesa na gorze. Reszta wymiatrow w
normie, wiec mozliwe ze wyrownalo by to strate compresji przy wsadzeniu tego
do XS
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?AppID=&Item
ID=4312M07000&ModelYear=&ModelID=
http://www.ebay.pl/itm/Wiseco-Piston-Kit-70-00-mm-10
-25-1-Yamaha-YTM225-1984-1988-/321040432266
Dodatkowo zestaw taki jest tanszy od dydykowanego chinskiego bezmarkowca
dajac w zamian firmowy produkt.
pzdro
Tmek
-
15. Data: 2014-02-23 20:12:19
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze:
> Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale
> o podwyzszonym stopniu sprezania do 10,25:1
> Czyli na chlopski rozum musi byc wiecej miesa na gorze. Reszta wymiatrow w
> normie, wiec mozliwe ze wyrownalo by to strate compresji przy wsadzeniu tego
> do XS
>
> http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?AppID=&Item
ID=4312M07000&ModelYear=&ModelID=
> http://www.ebay.pl/itm/Wiseco-Piston-Kit-70-00-mm-10
-25-1-Yamaha-YTM225-1984-1988-/321040432266
>
> Dodatkowo zestaw taki jest tanszy od dydykowanego chinskiego bezmarkowca
> dajac w zamian firmowy produkt.
Ale ja nie rozumiem po co kombinujesz ? Ile oszczedzisz ? 100 pln ?
Przeciez to masakra jakas jest ! Dwa tloki Wiseco + przesylka do PL i
oplaty celne to jakies 900 pln. I nie wiadomo czy bedzie pasowalo. Za
250 Euro jest dedykowany zestaw aftermarketowy. Za 300 Euro full wypas
oryginal. Ja naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy szukaja oszczednosci za
wszelka cene.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
16. Data: 2014-02-23 20:30:15
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:ledh7k$16o$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze:
>
>> Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225
>> ale
>> o podwyzszonym stopniu sprezania do 10,25:1
>> Czyli na chlopski rozum musi byc wiecej miesa na gorze. Reszta wymiatrow
>> w
>> normie, wiec mozliwe ze wyrownalo by to strate compresji przy wsadzeniu
>> tego
>> do XS
>>
>> http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?AppID=&Item
ID=4312M07000&ModelYear=&ModelID=
>> http://www.ebay.pl/itm/Wiseco-Piston-Kit-70-00-mm-10
-25-1-Yamaha-YTM225-1984-1988-/321040432266
>>
>> Dodatkowo zestaw taki jest tanszy od dydykowanego chinskiego bezmarkowca
>> dajac w zamian firmowy produkt.
>
>
> Ale ja nie rozumiem po co kombinujesz ? Ile oszczedzisz ? 100 pln ?
> Przeciez to masakra jakas jest ! Dwa tloki Wiseco + przesylka do PL i
> oplaty celne to jakies 900 pln. I nie wiadomo czy bedzie pasowalo. Za 250
> Euro jest dedykowany zestaw aftermarketowy. Za 300 Euro full wypas
> oryginal. Ja naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy szukaja oszczednosci za
> wszelka cene.
Ten za 300e jest akurat teraz, za jakis czas niekoniecznie.
Wtedy zostana chinczyki, za dzika cene albo wiseco ktore jest od nich tansze
i zakladam ze jakosciowo lepsze.
Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych
pracach dodatkowych jest oszczednoscia za wszelka cene?
Bez przesady. Poza tym traktuje to jako okazje do podlubania przy kolejnym
sprzecie dla samego dlubania a nie dziadowania.
Temat tlokow do XS obecnie jest slabo rozpracowany, wiec moze komus sie
przyda.
pzdr
Tmek
-
17. Data: 2014-02-23 20:43:48
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze:
> Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych
> pracach dodatkowych jest oszczednoscia za wszelka cene?
tak, bo oprocz srednicy tloka i srednicy sworznia ( o ile go mierzyles)
nie masz pewnosci ze bedzie pasowac. Wiec kombinujesz jak kon pod gore
zamiast kupic dedykowany kit. Nie rozumiem tylko dlaczego sie uparles ze
to chinskie i gowno warte ? Wygladaja bardzo porzadnie, lepiej niz
oryginaly, maja nawet plaszcze pokryte "poteflonem".
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
18. Data: 2014-02-23 20:52:20
Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:ledj2l$3gr$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze:
>
>> Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych
>> pracach dodatkowych jest oszczednoscia za wszelka cene?
>
> tak, bo oprocz srednicy tloka i srednicy sworznia ( o ile go mierzyles)
> nie masz pewnosci ze bedzie pasowac. Wiec kombinujesz jak kon pod gore
> zamiast kupic dedykowany kit. Nie rozumiem tylko dlaczego sie uparles ze
> to chinskie i gowno warte ? Wygladaja bardzo porzadnie, lepiej niz
> oryginaly, maja nawet plaszcze pokryte "poteflonem".
Ok, zakaldam, ze masz racje i cenie te uwagi.
Ale mam kilka tych silnikow w roznym stopniu rozkaladu i duza chec
poeksperymentowania na jednym :)
Wiec na poczatek pewnie zobacze co wart ten za 60$ i czy w ogole podejdzie.
pzdr
Tmek