  • 41. Data: 2017-09-17 18:29:17
    Temat: Re: Nissan lepszy od Tesli
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Na mapie jest ladowarka w Konstantynowie Lodzkim. To ze jest bez sensu wynika z
    opisu ze nalezy uzgodnic ladowanie.

    Zapisy jak za komuny... :-)
    T.

  • 42. Data: 2017-09-17 20:46:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Inny jest kabel na 25 kilowatow a inny na megawata.
    ---
    Dlatego nie instaluje się megawatowego jak nie ma zapotrzebowania

    No i jeszcze trzeba miec co wpuscic w ten megawatowy kabel. Chwilowo brakuje
    nam dwoch duzych elektrowni atomowych zeby zaczac elektryfikowac transport.
    ---
    Pierwszy trolejbus w Polsce pojawił się w 1930 roku, tramwaj w 1893

    Ty nie zamawiasz ale ktos zamawia dla Ciebie i za Ciebie. Ten ktos ma dane z
    siedemdziesieciu lat i jest w stanie trafic dokladnie w tyle ile potrzeba.
    ---
    Bardzo pada

  • 43. Data: 2017-09-17 21:14:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    A na chuj zasieg na ladowaniu 800 kilometrow jak tyle dziennie robi kilka
    procent samochodow osobowych a wiekszosc robi tysiac kilometrow na miesiac.
    ---
    By nie czuć się jak z biletem jednorazowym :-)

    Na razie sa poczatki samochodow elektrycznych. Bedzie samochod miejski z
    zasiegiem 100km i cztery razy drozszy z zasiegiem 700 km.
    ---
    Przecież już tak jest

    Pojawia sie modele z zasiegiem posrednim. Ale to dopiero za minimum 50 lat a
    moze nigdy.
    ---
    To samo, już tak jest :-)

  • 44. Data: 2017-09-17 21:43:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > miejski z zasiegiem 100km i cztery razy drozszy z zasiegiem 700 km.
    > Pojawia sie modele z zasiegiem posrednim. Ale to dopiero za minimum 50 lat

    Bo czymś trzeba w weekend pojechać po te słoiki.
    I na przykładzie Rometa wiemy już że ludzie gówna bez dużego zasięgu nie
    kupują.
    ---
    Bo to jednorożec

  • 45. Data: 2017-09-17 21:50:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie jezdze rometem bo to nie samochod i mam cienkiego ktory jest lepszy od rometa
    bo wyglada jak samochod, jezdzi jak samochod i ma ogrzewanie jak samochod. Jak w
    cenie mojego cienkiego bylby samochod elektryczny z ogrzewaniem to bym jezdzil
    elektrycznym.

    To nie przekonuj nas że gówniany zasięg tych nie samochodów nam wystarczy.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2017-09-17 22:25:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wam moze nie wystarczy, wystarczy innym. Poza tym kim jestescie ci Wy. Jakas
    zorganizowana grupa czy co? Najlepiej jest jak kazdy pisze w swoim imieniu. Czyli
    Tobie nie wystarczy, bedziesz pomykal spalinowym.

  • 47. Data: 2017-09-17 23:16:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2017 16:14:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Na 100% jakaś dotacja z UE. Idealna sprawa - bierzesz dotację, stawiasz
    > nikomu niepotrzebne misie i jeszcze pewnie zgarniasz procent od miasta
    > jako konstultant. Na szczęście nikt nie korzysta, więc nie da się
    > jednoznacznie stwierdzić, że to bez sensu:P

    No ale jakby ktos chcial elektryka, to ladowarki sa :-)

    J.

  • 48. Data: 2017-09-17 23:38:25
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 17 Sep 2017 07:42:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Na mapie jest ladowarka w Konstantynowie Lodzkim. To ze jest bez sensu wynika z
    opisu ze nalezy uzgodnic ladowanie.

    Na mapie jest też ładowarka u Nissana Zaborowski w Warszawie. Po
    pierwsze: dostępna tylko w czasie pracy salonu, a po drugie tylko dla
    Nissanów. Bo tak.
    Za to brakuje nowej ładwoarki przy Lidlu na Puławskiej przed
    Piasecznem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 49. Data: 2017-09-18 01:46:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wam moze nie wystarczy, wystarczy innym. Poza tym kim jestescie ci Wy. Jakas
    zorganizowana grupa czy co? Najlepiej jest jak kazdy pisze w swoim imieniu. Czyli
    Tobie nie wystarczy, bedziesz pomykal spalinowym.

    Nas jest tylu ilu użytkowników spalinowych.
    Problem jest ze zdefiniowaniem was, bo z jednej strony gardłujecie
    za elektrykami a z drugiej kupujecie spalinowe. Tacy z was "fanatycy
    teoretyczni".

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2017-09-18 06:19:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2017 o 23:16, J.F. pisze:

    > No ale jakby ktos chcial elektryka, to ladowarki sa :-)

    "Wiesz co robi ta ładowarka? Ona odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa. To jest Ładowarka na skalę naszych możliwości. Ty wiesz,
    co my robimy tą Ładowarką? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie -
    mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie
    słowo. I nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest ładowarka unijna,
    w oparciu o sześć dyrektyw!"

    ;)

    Shrek