  • 51. Data: 2012-03-07 20:56:34
    Temat: Re: Nissan Note
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Podosbno ta sama płyta. Ale Note jest większy od Modusa.

    Bo to Grand Modus.

  • 52. Data: 2012-03-07 21:26:45
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-03-07 12:10, J.F pisze:

    > Zalezy od warunkow. Jesli z klima za zimno, bez klimy za goraco, trzeba
    > stale pstrykac, a to sie przeklada na wygode, koncentracje, wypadki i
    > koszty.
    > Mozna oczywiscie wlaczyc klime i regulowac ogrzewaniem, ale to chyba
    > powietrze za bardzo osusza i odbija sie na zdrowiu. No i oczywiscie
    > paliwo przepala.

    A ty myślisz, że klima automatyczna to jak działa? Klima albo chłodzi,
    albo nie, temperatura jest regulowana przez czujnik i jak na niego pada
    zbyt zimne powietrze, to puszcza z nagrzewnicy ewentualnie wyłącza
    sprężarkę klimy, ale wyłącza sprężarkę wtedy, gdy temperatura na
    zewnątrz jest niezbyt duża.

  • 53. Data: 2012-03-07 22:45:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jaki przeciąg?

    No taki, w którym da się wyczuć zbędny ruch powietrza.

    >Zimą jak dmuchawa daje mocno ciepło to też jest przeciąg?

    Nie wiem, u mnie nie daje, nie mam potrzeby stosowania huraganów w aucie.

    >Od klimy to masz przeciąg a od otwartych okien to nie?

    A jak myślisz, ten dodatek w nawiasie to w jakim celu znalazł się w tym
    zdaniu?

    > Ja skóry też nie lubię. Ale też nic nie pisałem na temat skóry. No ale nie
    > miałbym nic przeciwko ciepłemu fotelowi przy np minus 10.

    Nie wiem, nigdy mnie welurowy fotel nie ziębił, więc nie czuję Twojego
    problemu.

    > Ja to widzę że Ty to jesteś człowiek co zawsze ma najlepsze wybory w życiu

    Ależ skąd, chętnie bym wziął automatyczną klimę.
    Ale nie w badziewnym wykonaniu z kompakta, tylko taką prawdziwą.
    Np. z VW W12, w którym Piech osobiście zadbał o brak przeciągów, bo też ich
    nie toleruje.

    Za taką która mi wieje jak wściekła samowolnie, to nie widzę sensu dopłacać.
    W ogóle nie lubię dopłacać za zbędne bajery.
    No i przecież nie zmuszam Cię żebyś pochwalał moje wybory, więc dlaczego
    uważasz, że mam obowiązek chwalić Twoje?
    Każdy ma prawo do swojego zdania, jak Ci się to nie podoba, to nie bardzo
    wiem co robisz na grupie dyskusyjnej.....

  • 54. Data: 2012-03-07 22:45:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dlatego nie generalizuję tylko pisze ze w Fordzie to działa a nie że
    > wszędzie będzie OK. Pewnie niektóre marki mają z tym problem (albo może
    > ktoś zasłania czujnik temperatury jak mój kolega i elektronika szalała).
    > Słyszałem że np. klimatronik w Ceed-ach to wielka lipa

    No to miałem nosa, że nawet na taką opcję nie patrzyłem.

  • 55. Data: 2012-03-08 00:08:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Piotrek

    > Dacia DUSTER to natomiast coś zupełnie nowego auto za którym każdy się
    > obejrzy.

    No fakt, zapomniałem, że Dacia to teraz marka premium. ROTFL. :D

  • 56. Data: 2012-03-08 08:27:53
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafał Grzelak nabazgrał(a):

    > Tak czy inaczej - auto fajne. Kolega co je kupil - zadowolony (chociaz
    > cos ostatnio mowil, ze jakby mial jeszcze raz wybierac, to by wzial
    > Mazde... :>).

    Najlepiej Mazde 6 ... :) też bym wybrał ale to zupełnie inny pułap cenowy
    :)

  • 57. Data: 2012-03-08 08:29:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Piotrek nabazgrał(a):

    > Dacia DUSTER to natomiast coś zupełnie nowego auto za którym każdy się
    > obejrzy.

    Z zewnątrz może i ladne ale w środku to pamięta Gierka jeszcze ...

  • 58. Data: 2012-03-08 09:14:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-07 10:10, AL pisze:

    > jak ktos jezdzil z automatyczna - do manualna to czesto katorga i ciagle
    > krecenie wajcha.

    No popatrz, a ja na co dzień jeżdżę 2 różnymi autami, w jednym auto, w
    drugim manual. IMO w pewnych sytuacjach ręczna jest wygodniejsza.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 59. Data: 2012-03-08 16:59:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    07 Mar 2012 12:59:04 GMT, w <4f575b98$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@i...pl> napisał(-a):

    > begin r...@k...pl

    > ROTFL! Chciałbym zobaczyć jak to robisz.

    Normalnie, parę razy się zdarzało. Szybko i skutecznie.

    W TVN Turbo był nawet tuning tej metody :>.

  • 60. Data: 2012-03-08 17:04:19

    Wed, 7 Mar 2012 17:10:37 +0100, w <jj81a1$355$1@inews.gazeta.pl>, "Marek P."
    <m...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie generalizuj na podstawie subiektywnych doświadczeń. Ja mam pozytywne
    > doświadczenia.

    Tak jasne. Żaden automat nie jest w stanie utrzymać równomiernie temperatury w
    pełnym słońcu -- w nogi zimno, a z deski i szyb dalej gorąco. I tak trzeba
    pomachać wajchami.