  • 31. Data: 2012-03-07 13:44:31
    Temat: Re: Nissan Note
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Przy otieraniu drzwi przed jadą nie chodzi o schłodzenia auta ale
    > przewierzenie gorącego powierza które się znajduje w środku auta.

    Znaczy bez zmiany temperatury to robisz?
    Jakim cudem?

  • 32. Data: 2012-03-07 13:55:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Czy Nissan Note nadaje się na służbówkę?

    No nie wiem, to trochę brzydal, nie sądzisz? :)

  • 33. Data: 2012-03-07 13:55:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Piotrek

    > Wizualnie i pod względem prestiżu taki Duster to także zupełnie co
    > innego niż Note... jako pracownik 5 raz bardziej wolałbym dostac Dustera
    > niż Note czy innego Modusa.

    Dacia to ma chyba ujemny prestiż... Więc fakt, zupełnie co innego. :>

  • 34. Data: 2012-03-07 13:59:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin r...@k...pl

    > Wystarczy pomachać trochę drzwiami. Klimą nigdy tak szybko nie
    > wywietrzysz auta.

    ROTFL! Chciałbym zobaczyć jak to robisz.

  • 35. Data: 2012-03-07 14:18:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur M. Piwko nabazgrał(a):

    > In the darkest hour on Wed, 7 Mar 2012 13:08:41 +0100,
    > Chris <s...@s...net> screamed:
    > Ustawiasz tyle stopni C ile chcesz.

    Czyli jednak trzeba coś klikać i ustawiać :)

  • 36. Data: 2012-03-07 15:25:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Chris wrote:

    > A po co ci klima automatyczna fo firmówki ??

    Nie wiem, ale w nissanie accenta+ jest automatyczna, dlatego
    dopasowalem odpowiednia opcje u konkurencji.

    > m,anual spisuje się
    > równie dobrze jak automat, chyba że zależyt ci żeby mieć +10 do
    > lansu.

    Ale jak ktos juz ma porownanie, to watpie, zeby wybral manuala. Automat
    to jednak 'ustaw i zapomnij'. Wole krecic kierownica i pokretlami
    nawiewu.

    > Jeździłem Vengą i powiem że jeździ się tym fajnie, jedyna
    > wada albo i nie to dość sztywne zawieszenie ale może przywykłęm do
    > spojego Volvo gdzie mam zdecydowanie lepsze wybieranie dziur :) z wad
    > KIA w tym i Venga to dość mała eleastyczność skrzyni gdzie trzeba się
    > namachać lewarkiem poza tym rewelacja.

    Jechalem kawalek Venga 1.6 diesel 128KM i faktycznie machanie skrzynia
    (6ka) troche wkurzalo w miescie. A ze jest twarda - musi, bo by pewnie
    skonczyla jak A-klasa. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 37. Data: 2012-03-07 15:34:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-07 12:56, Arek pisze:

    > Ale mówimy o utrzymaniu zadanej temperatury.

    Ale jeśli ja nie chcę stałej temperatury?
    A zwłaszcza, błyskiwicznego dochodzenia do niej?

  • 38. Data: 2012-03-07 15:37:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-07 13:26, Artur M. Piwko pisze:

    > Ustawiasz tyle stopni C ile chcesz.

    No więc na dworze jest dajmy na to 30.
    Ja chcę mieć 27 przez pierwsze 5 minut, potem 25 przez 10, a potem 23 przez nastepną
    godzinę.
    Potem brak ruchu sprawia że robi mi się troszkę chłodno i chcę znów 25.

  • 39. Data: 2012-03-07 15:59:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafał Grzelak nabazgrał(a):

    > Jechalem kawalek Venga 1.6 diesel 128KM i faktycznie machanie skrzynia
    > (6ka) troche wkurzalo w miescie. A ze jest twarda - musi, bo by pewnie
    > skonczyla jak A-klasa. ;]

    Dokładnie traką samą jeździłem, mi się podobało. Pamiętajmy że to auto
    miejskie a nie krążownik na autostrady :)
    Gdybyśmy nie trafili okazji z KIA Ceed to byśmy kupili Venge ale przeważyła
    cena 15 tyś niższa. Wybraliśmy 2 latka z pełnym serwisem w PL za 34 tyś niż
    nówkę (oferta specjalna na demo car) Venga 1.6 diesel wersja M (chyba) w
    kolorze czerwonym (średnio nam pasował) jan nówka to chcę wybrać kolor :)
    Zaleta Venga to fajne schowki w bagażniku, dużo miejsca na tylnych
    siedzeniach (mam 2m wzrostu) gdzie spokojnie się mieszczę, dobre materiały
    jak na tą klasę auta (testowałem też np. Seata gdzie poległ jeśli chodzi o
    jakość/miejsce/ergonomię) i w sumię dobre wyciszenia auta, a turbinka działa
    sprawnie i nie ma problemu np. z wyprzedzaniem na trasie.

  • 40. Data: 2012-03-07 16:27:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Chris wrote:

> [...]
    > Seata gdzie poległ jeśli chodzi o jakość/miejsce/ergonomię) i w sumię
    > dobre wyciszenia auta, a turbinka działa sprawnie i nie ma problemu

    Akurat siedzenia dla mnie sa troche za twarde i za krotkie - z tylu
    siedzi sie jak na lawce i czesto mam wrazenie, ze przy hamowaniu zjade
    na podloge (chociaz sie nie zdarzylo). A jestem krotszy, bo 1,84 mam.

    Tak czy inaczej - auto fajne. Kolega co je kupil - zadowolony (chociaz
    cos ostatnio mowil, ze jakby mial jeszcze raz wybierac, to by wzial
    Mazde... :>).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl