  • 1. Data: 2018-05-07 14:22:34
    Temat: Niski poziom płynu hamulcowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    Multipla 1,9jtd dzisiaj dwa razy na kilka chwil zapaliła mi się kontrolka od hamulców
    i komunikat "niski poziom płynu w układzie hamulcowym" czy coś w ten deseń
    Sprawdziłem poziom płynu w zbiorniczku i jest jak najbardziej ok
    Czym jeszcze może ten błąd być spowodowany?

  • 2. Data: 2018-05-07 16:45:48
    Temat: Re: Niski poziom płynu hamulcowego
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-05-07 14:22, Kris wrote:

> [...]
    > Sprawdziłem poziom płynu w zbiorniczku i jest jak najbardziej ok
    > Czym jeszcze może ten błąd być spowodowany?

    Do sprawdzenia stan klockow/tarcz?
    A tak to moze zapowietrzone hamulce, lub problem z pompa hamulcowa.

    --

    memento lorem ipsum