  • Data: 2009-10-29 00:00:00
    Temat: Re: Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
    Od: Szymon Wróblewski <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce zakupić jakieś cudo, do wykorzystania jako serwer ftp, zdalny
    > Windows, punkt zaczepienia kamerki, printserwer itd.
    > Dotychczas sluzy za to Compaq PII 400MHz, no ale przesadnie szybki nie
    > jest.
    > Chce kupic cos podobnego - niewielki i stosunkowo cichy firmowy komputerek.
    > Widzialem i troche znam Compaq'i/HP, mialem firmie cala gamę Delli (też
    > fajne), może jakieś inne pomysły?
    >
    > Alternatywą jest kupno małej obudowy i wsadzenie tam Athlona 2500+,
    > ale... troche mi to nie odpowiada - osobna grafika, a takie poskładane
> [...]
    Witam
    Polecam zakup jakiegoś kadłubka notebooka.
    W zależności od wyposażenia może kosztować już od 100zł w podstawowej
    wersji tzn PM 1,4GHz i 256MB ramu.
    Może być to coś zupełnie zgrabnego HP nc4000 lub mniej zgrabnego nc6000.
    Oczywiście do tego trzeba dokupić dysk twardy 2,5", 40GB można kupić już
    od 80zł.
    W zestawie karta sieciowa gigabitowa. Można za kolejne 100zł dokupić
    kartę wifi + wbudować bluetootha.
    Taki zestaw będzie cichy i energooszczędny. W idle pobiera ok 25W, gdy
    się dokupi baterię będzie prawie jak z UPS :)
    Można też dokupić stację dokującą cena od 10zł i wtedy będzie komplet wyjść.

    --
    Pozdro
    Simon