-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Wojciech Wrodarczyk <"wojciech.wrodarczyk "@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niezawodny i niedrogi samochód segmentu C/D/E
Date: Wed, 5 Jun 2019 13:36:35 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <qd89mb$cje$1@node2.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 94.231.0.250
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1559734795 12910 94.231.0.250 (5 Jun 2019 11:39:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2019 11:39:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657899
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-04 o 20:52, Tomek pisze:
> Witam wszystkich ponownie,
>
> Dwa lata temu pomogliście mi w zakupie samochodu dla mnie, za co bardzo wam
dziękuję. Moje wrażenia z zakupionego auta możecie przeczytać tu:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
chody/aAHxAL8PamM
>
> Tym razem, prosiłbym o pomoc w wyborze auta dla moich znajomych. Oto wymagania i
preferencje:
>
> 1. Powinien przetrwać najbliższe 20 lat przy oczekiwanych przebiegach rzędu 15.000
km/rok. Oczekiwana jest wysoka niezawodność (najlepiej na poziomie Toyoty Sienny, w
której jak dotychczas - przez 300.000 km - NIC się nie zepsuło a koszty ograniczają
się do materiałów eksploatacyjnych typu olej, filtry, itd).
>
> 2. Preferowany rocznik >= 2013 (jest to preferencja znajomych, ale możecie
zaproponować coś starszego, np. 2010+).
>
> 3. Preferowana marka: Toyota (również możecie zaproponować coś innego, ale dobrego
jakościowo).
>
> 4. Rozmiar segment C/D/E (segmenty A i B odpadają).
>
> 5. Benzyniak do zagazowania LPG (dobrze więc współpracujący z instalacją LPG - jest
to wymagane!). Więc najlepiej:
> - zwykła sekwencja (bez bezpośredniego wtrysku benzyny do cylindrów - pozwoli to na
spełnianie norm EURO5 bez filtra cząstek stałych)
> - wolnossący (bez turbosprężarki)
> - niewyżyłowany silnik
>
> 6. Preferowana automatyczna skrzynia biegów (aczkolwiek w żaden sposób nie jest to
wymagane - znajomi są bardzo mocno nastawieni na cięcie kosztów).
>
> 7. Cena do 35.000 zł.
>
> 8. Wygoda podróżowania i komfort prowadzenia pojazdu.
>
> Pozdrawiam,
> Tomek
>
Toyota Avensis 1.8 benz. - moja rocznik 2008 (starszy silnik, ale ta
sama konstrukcja) jeździ od ponad 340.000 km bez żadnej usterki.
Choć nie wiem czy w cenie 35kzł kupisz rocznik 2013, ale tutaj rocznik
ma mniejszcze znaczenie.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=