    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pilcsa$jga$1@node2.news.atman.pl> <pilkao$gtu$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5b4ee79e$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <5b4f200a$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5b4f3a41$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Wed, 18 Jul 2018 16:15:25 +0200

    dyskusyjnych:c7d598d5-c0ee-4f8e-aa19-734a3a1ba53c@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 18 lipca 2018 15:01:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Szkoda lokatorów, płać terminowo, roszczeniowi nie sa itp;)

    Ale czemu lokatorow ?
    GIODO moze ten zaklad ukarac.

    >"Internety sa pełne takich opisów";)
    >Przeprowadzałem się, przemeldowywałem i problemów z korespondencja
    >nie mam. Oprócz problemiku z MZGK

    No widzisz - znasz z autopsji, ale upierasz sie, ze problem nie
    istnieje :-)

    >Ciągle wyjeżdżasz z tym rolnikiem z Mławy

    Bo temu trudno zaprzeczyc :-)

    >Jak się sprawa skończyła? Chyba dostał odszkodowanie a komornikiem
    >sady się zajmują

    Asesorem sie zajmuja. A czy komornik wyplacil odszkodowanie w
    odpowiedniej wysokosci, to nie wiem, i troche watpie.
    Moze jakby go postraszyc wywaleniem z zawodu, dopoki sprawy nie
    zalatwi polubownie ...

    Ale gdzie inne przepisy - czemu sad nie zadzialal odpowiednio szybko,
    czemu asesor sie nie bal zlamac przepisow ?
    Wywalic asesora i komornika, to nastepni beda bardziej przestrzegac
    :-)

    >A biednego piekarza co to musiał podatek zaległy zapłacić bo chleb
    >biednym rozdawał pamiętasz?
    >Psy na US wieszano a z czasem się okazało ze to zwykły przekreciaz
    >ten piekarz był.

    No, urzad tak mowi, ale zdaje sie, ze obliczal mu ilosc chleba na oko.
    Albo np wedlug zuzytej soli.
    Owszem, mąke mogl kupowac na lewo ... ale dobrze byloby udowodnic.

    >Internety sa pełne takich spraw
    >Nie mieszaj działalności niezgodnej z prawem do normalnych sytuacji
    >Listonosz tez może być przekręt i do sadu podpisane zwrotki zwracać
    >ze adresat odebrał.

    No cos tak ludzie mowili, ze z Inpostu drugiego awiza to nie widzieli
    ..

    >Ale czy ew kłopoty takiego adresata to będzie wina sadu czy przekryta
    >listonosza?

    Skoro sad sie uparl korzystac z listonosza, to niech ponosi
    odpowiedzialnosc :)

    No i to powinno stanowic podstawe do uniewaznienia/zawieszenia
    postanowienia, a sad co - nie ma podstaw, wszystko zgodne z
    przepisami.

    >Tak właśnie było- prokurator jak ze mną gadał to wkurzony był bo
    >pismo dostał w jezyku urzędowym Szwajcarii i tłumaczyć musiał. I mówi
    >że moje wyjasnienia tez musi dac =do przetłumaczenia
    >To ja mu mówie że skoro Szwajcarzy wyslali w swoim języku to niech on
    >im odpowiedz w swoim wyśle
    >Zaśmiał się powiedział ze pomysł niegłupi i tak zrobi
    >Czy tak zrobił faktycznie to nie wiem bo po tej rozmowie sprawa się
    >dla mnie zakończyła.

    Ale czy sie dla Szwajcarow zakonczyla ? :-)

    >Raczej tylko kuzyna bo po co im moje. A kuzyn wówczas legalnie w
    >Szwajcarii mieszkał i pracował

    No jak to po co - "posiadacz pojazdu, Krzysztof .... zamieszkaly ...
    oswiadcza, ze we wskazanym dniu i godzinie pojazd powierzyl do
    uzytkowania ... zamieszkalemu ..., Polska".

    >A to może i dobrze

    >Po co do wszystkich skoro wyśle do Ogmivo i dostanie odpowiedz gdzie
    >dłuznik kąta ma.

    To mialem na mysli - do wszystkich, w ktorych ma konta.

    >W Twoim matrixie tak by to było, na szczęście działa to lepiej

    No to powiedz, co tu dziala inaczej, jesli na jednym koncie mam 50gr,
    na drugim 200zl, na trzecim 100 tys, na czwartym 15 tys ... i jeszcze
    sa w roznych bankach.

    >No i są kwoty wolne od zajęć więc najczęściej nie jest tak jak
    >użytkownik pisał że dłużnik nie może 50zł na bułki wypłacić

    >To pozwij mnie podając jakikolwiek adres. Zobaczymy czy się uda.

    podaj pesel.

    >I ciągle nie wiemy czy jakichkolwiek pism kobieta na właściwy adres
    >nie dostawała. Bo tego w takich programach/artykułach nie napiszą

    Ano nie napisza.
    Ale ty swoich od MZGK nie dostajesz tam gdzie sie nalezy.

    J.