  • 11. Data: 2010-06-09 10:14:52
    Temat: Re: Niezamowiona faktura elektroniczna z TPSA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, jest to jednak najprawdziwsza faktura elektroniczna. Wyglada na to,
    > ze przy wprowadzaniu aneksu z przedluzeniem neostrady komus sie cos zle
    > zaznaczylo.

    Dziwne bo u mnie też, bo był aneks. Ale qrfa znowu z nimi dziś pojade na ten
    ich pedalskiej ble lini.

  • 12. Data: 2010-06-09 11:21:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, jest to jednak najprawdziwsza faktura elektroniczna. Wyglada na to,
    > ze przy wprowadzaniu aneksu z przedluzeniem neostrady komus sie cos zle
    > zaznaczylo. Ciekawe, ze miesiac temu nie bylo tego jeszcze widac w
    > systemie,
    > a dzisiaj juz tak. Zlozylem reklamacje, zobaczymy w jakiej formie dostane
    > fakture za miesiac. Najnowsza oczywiscie tez jest elektroniczna.

    No to podzwoniłem, wyszło na to, że w aneksach do neo jest to AUTOMATYCZNIE
    uruchamiane, tyle że nikt mi nic takiego nie powiedział. /banda sqrw..../
    Jak oni po swojemu to ja też, kazałem wyłączyć.

  • 13. Data: 2010-06-11 10:16:32
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    W dniu 2010-06-09 13:21, BaX pisze:

    > No to podzwoni?em, wysz?o na to, ?e w aneksach do neo jest to AUTOMATYCZNIE
    > uruchamiane, tyle ?e nikt mi nic takiego nie powiedzia?. /banda sqrw..../
    > Jak oni po swojemu to ja te?, kaza?em wy??czyae.

    Jak z tego wynika to miał być sukces :)

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,540,112533791,1125337
    91,zmiany_w_TP.html

    Pzdr.

    Kferro

  • 14. Data: 2010-06-11 12:01:08
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hut2e7$nch$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak z tego wynika to miał być sukces :)
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,540,112533791,1125337
    91,zmiany_w_TP.html

    Andrzejku, chcesz, czy nie, i tak z przeproszeniem, wszyscy zostaną
    bezmydlnie z przeproszeniem, wyruchani w dupę.
    Będzie jak z realokacją zasobów pracowniczych z końca ub. wieku, robiono
    nam spędy i odtwarzano nagranie prezesa Rzepki, ach, jakie obietnice,
    ach, jak wam będzie fajnie... do dziś mnie z przeproszeniem, sranie
    boli.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 15. Data: 2010-06-23 18:43:12
    Od: Stanisław J. Szewczak <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Wow, dzisiaj wyjalem ze skrzynki papierowe duplikaty faktur elektronicznych.

    sjs