eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Date: Sun, 25 Jun 2017 23:06:53 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 37
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1on0ju2orzrht$.hog02fzwmy6c$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <oiovvl$rag$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="25f17553e2cf65b081d68cb27301b46a"; logging-data="2189";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18rnWKTrD7PD9OmLjss/wg1w2cFc3kRNhU="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:3/4lNiGGM/7Yjm6ENIpO13iRe0I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608844
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    Ciśniene z nowej pompy jest wystarczające? Mierzył manometrem?
    Jest ynteligentna regulacja obrotów pompy w baku czy proste on off
    +12v zawsze na full obrotów?

    > Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do
    > pompy.

    której pompy?


    > Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

    Co się otwiera zbyt słabo?


    > Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.

    To niech zada obcy prąd na 100% otwarcia. Dowie się czy wyjście ECU
    zmiękło czy rezystancja obciążenia wzrosła.



    > Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
    > sprawiła, ze nagle auto przestało działac...

    Może stara dawała mniejsze ciśnienie to ECU wysterowywał poprawnie.
    Nowa daje prawidłowe i zepsuty ECU przymyka.

    Albo nowa jest złego typu i daje za duże ciśń i ECU przymyka.


    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: