  • 1. Data: 2009-06-09 19:28:00
    Temat: Nietypowa promocja w Plus GSM: można stracić prawie 130 zł
    Od: "GrandFader Eise" <0...@N...com>

    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6700614,Nietypow
    a_promocja_w_Plus_GSM__mozna_stracic_prawie.html

  • 2. Data: 2009-06-10 12:25:53
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "GrandFader Eise" <0...@N...com> napisał w
    wiadomości news:h0md44$192$1@news.onet.pl...
    > http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6700614,Nietypow
    a_promocja_w_Plus_GSM__mozna_stracic_prawie.html

    ale sensacja - było przerabiane na grupie - ceny wzrosły wraz ze wzrostem
    ceny dolara a nie w wyniku promocji

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-06-11 16:29:18
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Bebe pisze:

    > ale sensacja - było przerabiane na grupie - ceny wzrosły wraz ze wzrostem
    > ceny dolara a nie w wyniku promocji

    Ty sobie wytłumaczysz nawet jak ci rękę przeszczepią na czoło w imię
    Rzeczpospolitej...
    Nie ważne DLACZEGO, bo to nie kółko gospodyń, żeby się tłumaczyć - fakt
    jest taki, że to żadna promocja.

    TG

  • 4. Data: 2009-06-12 08:49:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 18:29:18 +0200, TGor wrote:

    >Ty sobie wytłumaczysz nawet jak ci rękę przeszczepią na czoło w imię
    >Rzeczpospolitej...
    >Nie ważne DLACZEGO, bo to nie kółko gospodyń, żeby się tłumaczyć - fakt
    >jest taki, że to żadna promocja.

    Dlaczego nie ? Jest taniej niz w sklepie ? Zakladam ze jest.

    A ze kiedys bylo jeszcze taniej - bylo kupowac wtedy.
    A i teraz niech sie pan pospieszy, bo promocja sie skonczy i bedzie
    jeszcze drozej :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-06-14 06:12:03
    Od: TGor <g...@w...peel>

    J.F. wrote:

    > A ze kiedys bylo jeszcze taniej - bylo kupowac wtedy.
    > A i teraz niech sie pan pospieszy, bo promocja sie skonczy i bedzie
    > jeszcze drozej :-)

    Mrożące krew w żyłach, nieprawdaż? :D
    Znam tez takie: "A ja słyszałem, że Plus szykuje duże zwolnienia w
    sieci sprzedaży, mają wstawiać jakies kioski do samoobsługi."

    A w tamtym przypadku pewnie znów "koleżanka się pomyliła przy
    naklejaniu cen." ;-)

    TG

  • 6. Data: 2009-06-14 13:02:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 08:12:03 +0200, TGor wrote:

    >Mrożące krew w żyłach, nieprawdaż? :D
    >Znam tez takie: "A ja słyszałem, że Plus szykuje duże zwolnienia w
    >sieci sprzedaży, mają wstawiać jakies kioski do samoobsługi."

    No wiesz - Orange i Era promuja kanal internetowy, bezobslugowy ..

    A i grozi nam sprawdzony zachodni model - nie bedzie telefonow za
    zlotowke, bedzie "kup u nas telefon za 500zl, dostaniesz 20 zl na
    rozmowy co miesiac przez dwa lata ..".

    J.

  • 7. Data: 2009-06-14 19:23:34
    Od: TGor <g...@w...peel>

    J.F. pisze:

    > A i grozi nam sprawdzony zachodni model - nie bedzie telefonow za
    > zlotowke, bedzie "kup u nas telefon za 500zl, dostaniesz 20 zl na
    > rozmowy co miesiac przez dwa lata ..".
    >
    > J.

    Byłoby fajnie...
    Tak się zawsze składało, że fajne telefony za "złotówkę" zawsze były w
    innej sieci, niż moja.
    Dam radę - przyzwyczaili mnie. :-P

    Za to usługi za grosze - bezcenne.

    TG