  • 11. Data: 2010-01-06 09:36:25
    Temat: Re: Nieplacenie OC na czas remontu samochodu
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi1gs0$j6f$...@a...news.neostrada.pl

    > A co się stanie jeżeli jeden dzień przed wygaśnięciem polisy
    > zgłoszę rezygnacje z ubezpieczenia w tej firmie , a nowe
    > ubezpieczenie zawrę dopiero za dwa lata ?
    > Będę miał samochód nieubezpieczony i nikt się
    > o tym nie dowie skoro nie jeżdże nim .
    > Przeciesz i tak nowy ubezpieczyciel nie żąda
    > poprzedniego ubezpieczenia i nawet w zniżki
    > wierzy na słowo honoru .>

    Jest ten jakis system ktory sprawdza ubezpieczenia.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2010-01-06 09:51:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 09:13:31 +0100, osobnik zwany Zbyszek
    wystukał:

    > A co sie stanie je?eli jeden dzien przed wyga?nieciem polisy zg?osze
    > rezygnacje z ubezpieczenia w tej firmie , a nowe ubezpieczenie zawre
    > dopiero za dwa lata ? Bede mia? samochód nieubezpieczony i nikt sie o
    > tym nie dowie skoro nie je?d?e nim . Przeciesz i tak nowy ubezpieczyciel
    > nie ??da poprzedniego ubezpieczenia i nawet w zni?ki wierzy na s?owo
    > honoru .>

    Oczywiście, że sie dowie o tym, że był nieubezpieczony.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2010-01-06 10:29:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > zgłoszę rezygnacje z ubezpieczenia w tej firmie , a nowe
    > ubezpieczenie zawrę dopiero za dwa lata ?
    > Będę miał samochód nieubezpieczony i nikt się

    Kara od UFG wisi w powietrzu.
    Czasem wystarczy nawet dzień za późno polisę wykupić.

  • 14. Data: 2010-01-06 11:22:54
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Sty, 09:13, "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > o tym nie dowie skoro nie jeżdże nim .
    > Przeciesz i tak nowy ubezpieczyciel nie żąda
    > poprzedniego ubezpieczenia i nawet w zniżki

    Wirtualne TU - zgadza sie. Ale w przypadku jakiegos zdarzenia TU moze
    zawolac od Ciebie zaswiadczen potwierdzoajacych znizki.
    Natomiast u agenta - czy poprosi o zaswiadczenie nt. znizek czy nie,
    to zalezy od czlowieka.

  • 15. Data: 2010-01-08 01:04:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 22:42:10 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Ja wiem ze mamy nieco durne przepisy i pewnie trzeba cos zrobic zeby obejsc
    > to nielegalnie, czy w ogole sie nie da.

    Sprzedać samochód obywatelowi innego kraju i potem go od niego odkupić.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 16. Data: 2010-01-09 00:30:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:4hm8435al0lq$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Sprzedać samochód obywatelowi innego kraju i potem go od niego odkupić.
    >
    > --

    Hmm, ale to tak na powanie ?

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-01-09 14:04:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 00:30:05 +0100, osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

    a czemu nie?

  • 18. Data: 2010-01-09 17:28:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 00:30:05 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Hmm, ale to tak na powanie ?

    To na poważnie. Cały myk polega na tym, że samochód nie wyjeżdża poza
    obszar kraju, a za niepłacone OC nie mogą obcokrajowca ścigać.
    Ważne, żeby umowę na OC wykupić przed podpisaniem umowy.

  • 19. Data: 2010-01-09 17:36:03
    Od: BearBag <c...@g...com>

    >     Jest ten jakis system ktory sprawdza ubezpieczenia.

    jesli jest to nie dziala. Można tak zrobic i nikt sie nie przyczepi bo
    nie ma sposobu zeby sie dowiedzial o tym (realnego).
    Zadne TU nie sprawda co sie dzialo z OC przed ubezpieczniem u nich.
    Teoretycznie w razie stluczki moglby sie zianteresować ale nie
    slyszalem o takim przypadku, liczy sie tylko obecna polisa.