  • 11. Data: 2009-07-07 17:56:45
    Temat: Re: Niepewna telewizja cyfrowa (DVB-T)
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2v0q9$r6v$1@news.onet.pl...
    > "...Tuż po wakacjachna dobre powinna ruszyć cyfryzacja kraju - według
    > planównaziemna telewizja cyfrowa (DVB-T) do pierwszych miast Polski ma
    > wkroczyć już we wrześniu 2009 roku. Jednak termin cyfryzaji może się
    > opóźnić..."

    a co w tym dziwnego? Cyfryzacja się opóźni i zacznie się za 2 lata - bo na
    tyle czasu ocenili właściciele płatnych
    platform satelitarnych czas nasycania rynku płatnego. Przed tym terminem
    zrobią wszystko by się opóźniła a
    zapewne większość zdaje sobie sprawę jaki wpływ mają np. właściciele TVN i
    n-ki na premiera...

  • 12. Data: 2009-07-07 18:50:44
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > cyfryzacja została na głowie Pani Streżyńskiej której nikt nie pomaga a
    > przeciwnie przeszkadza.Trwanie tego stanu rzeczy spowoduje ze będziemy
    > oglądać Euro na analogu i z jakością jak zawsze.Jeśli pozwala się na takie
    > numery jakie robi Farfał to się niczemu nie dziwie

    a p. Stężyńska zamiast zając się cyfryzacja zajmuję się zbędnym regulowaniem
    rynku i wtykaniem palca w nie swoje tryby.
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 13. Data: 2009-07-07 18:52:15
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości

    > Do mamusi z takim tekstem i poczytaj sobie a się oświecisz, TVP niech
    > uporządkuje swoje władze i niech pilnuje swoich tematów,np. niech
    > zlikwiduje te programy regionalne które nadają 3 godziny, a kasę biorą jak
    > poważny nadawca i to jest kasa z moich opłat.

    to prawda. TVP Poznań nadaje 30 minut teleskopu a studio mają takie że
    mogliby nadawac dwa 24h programy. siano biora straszne a ledwo co poptrafią
    złozyć 30-40 minut programu.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 14. Data: 2009-07-07 18:53:23
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    nie opóźni się, zobaczysz.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 15. Data: 2009-07-07 18:54:53
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > to prawda. TVP Poznań nadaje 30 minut teleskopu a studio mają takie że
    > mogliby nadawac dwa 24h programy. siano biora straszne a ledwo co
    > poptrafią złozyć 30-40 minut programu.

    A co ma piernik do wiatraka? Innymi słowy: rząd do działania TVP?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 16. Data: 2009-07-07 19:02:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik jerzyn napisał:
    > Zaraz, zaraz, jeśli właścicielem TVP jest państwo, to zarządcą tego interesu
    > jest rząd.

    I powinien dbać o rzetelność informacji przekazywanych z tego medium. Do
    tego wlicza się likwidacja wszelkich nacisków. TVP powinna być
    obiektywna=apolityczna.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 17. Data: 2009-07-07 20:13:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaraz, zaraz, jeśli właścicielem TVP jest państwo, to zarządcą tego
    > interesu jest rząd.

    Ano właśnie nie.
    Zarządcą jest zarząd TVP który ma nad sobą KRRiTV.
    Rząd nie ma nic do tego (poza kruczkami, które na razie nie bardzo się
    udają).

  • 18. Data: 2009-07-07 21:56:10
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Wiewior wrote:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co ma piernik do wiatraka? Innymi słowy: rząd do działania TVP?

    jakbys zauważył komentowałem wydawanie pieniędzy na osrodki któe się
    opierdalają a kasują siano jakby pracowali 48h na dobę.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 19. Data: 2009-07-08 09:28:51
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    > Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > a p. Stężyńska zamiast zając się cyfryzacja zajmuję się zbędnym
    > regulowaniem rynku i wtykaniem palca w nie swoje tryby.

    Nie zniekształcaj nazwiska, to po pierwsze i nie regulator będzie "
    budował"
    platformy cyfrowe .To należy do firm które zrobią na tym interes. Regulator
    ,w tym wypadku Pani Strężyńska, powinna trzymać za mordę firmy które mając
    już gotowy rynek telekomunikacyjny, zdobyty w bandycki sposób "gola" Polaków
    z kasy .

  • 20. Data: 2009-07-09 06:34:11
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > ,w tym wypadku Pani Strężyńska, powinna trzymać za mordę firmy które mając
    > już gotowy rynek telekomunikacyjny, zdobyty w bandycki sposób "gola"

    Po pierwsze.
    Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej(UKE) nazywa się:

    Anna STREŻYŃSKA

    Po drugie.
    Regulatorem jest UKE, nie Pani Strężyńska.

    Po trzecie.
    Co to jest "gol" Polaków z kasy.

    Po czwarte.
    Przyganiał kocioł garnkowi...