  • 1. Data: 2009-07-07 08:24:47
    Temat: Niepewna telewizja cyfrowa (DVB-T)
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    "...Tuż po wakacjachna dobre powinna ruszyć cyfryzacja kraju - według
    planównaziemna telewizja cyfrowa (DVB-T) do pierwszych miast Polski ma
    wkroczyć już we wrześniu 2009 roku. Jednak termin cyfryzaji może się
    opóźnić..."
    http://media2.pl/media/53424-niepewna-telewizja-cyfr
    owa-(dvb-t).html#k
    Powód tego stanu rzeczy jest dość prosty, Rząd ma w d.... cala cyfryzacje i
    teraz martwi się czy będą autostrady, czy Tusk wygra wybory na prezia ,a
    takie drobiazgi jak cyfryzacja została na głowie Pani Streżyńskiej której
    nikt nie pomaga a przeciwnie przeszkadza.Trwanie tego stanu rzeczy spowoduje
    ze będziemy oglądać Euro na analogu i z jakością jak zawsze.Jeśli pozwala
    się na takie numery jakie robi Farfał to się niczemu nie dziwie

  • 2. Data: 2009-07-07 08:32:01
    Temat: Re: Niepewna telewizja cyfrowa (DVB-T)
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > spowoduje ze będziemy oglądać Euro na analogu i z jakością jak
    > zawsze.Jeśli pozwala się na takie numery jakie robi Farfał to się niczemu

    A co ma, łosiu, rząd do przetargu, który miała ogłosić TVP?

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 3. Data: 2009-07-07 09:22:11
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości

    > A co ma, łosiu, rząd do przetargu, który miała ogłosić TVP?
    Do mamusi z takim tekstem i poczytaj sobie a się oświecisz, TVP niech
    uporządkuje swoje władze i niech pilnuje swoich tematów,np. niech zlikwiduje
    te programy regionalne które nadają 3 godziny, a kasę biorą jak poważny
    nadawca i to jest kasa z moich opłat.Zrozumiałeś cos z tego ? Tak dodatkowo
    ośmielam się dodać ze TVP jest własnością skarbu państwa , jeszcze, do
    chwili aż ktoś ja sprywatyzuje .

  • 4. Data: 2009-07-07 09:35:40
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

> [...]
    > dodatkowo ośmielam się dodać ze TVP jest własnością skarbu państwa ,
    > jeszcze, do chwili aż ktoś ja sprywatyzuje .

    Dzieciaku, dorośnij i zobacz jak funkcjonują spółki skarbu państwa, a już
    zwłaszcza TVP. Bo p*** jak potłuczony...

  • 5. Data: 2009-07-07 09:36:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >dodatkowo ośmielam się dodać ze TVP jest własnością skarbu państwa ,
    >jeszcze, do chwili aż ktoś ja sprywatyzuje .

    A co to ma do rzeczy?
    Jaki jest wpływ rządu (obecnego) na zarządzanie TVP Twoim zdaniem?

  • 6. Data: 2009-07-07 10:38:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jaki jest wpływ rządu (obecnego) na zarządzanie TVP Twoim zdaniem?

    Zdaje się, że obecnego niewielki, i w tym cały problem. Zresztą pytanie,
    czy jakikolwiek rząd powinien mieć wpływ - w sensie politycznym - na TVP.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 7. Data: 2009-07-07 11:32:28
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h2v8iu$bdg$1@polsl.pl...

    Ktoś widzę nie odróżnia telewizji publicznej i komercyjnych i zależności i
    wpływu właściciela ,czyli skarbu państwa i pośrednio rządu i dalej partii
    politycznych na TVP.To co teraz się dzieje z TVP i przymiarkami do
    cyfryzacji jest bandyckim napadem na TVP Samoobrony i wychowanków
    Giertycha. Przymiarki Farfała ze to on będzie tworzył platformy zamurowała
    mnie .Ktoś za moje pieniądze będzie budował platformę cyfrowa i z tego
    ciągnął kasę, banda i tyle.

  • 8. Data: 2009-07-07 11:38:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > politycznych na TVP.To co teraz się dzieje z TVP i przymiarkami do
    > cyfryzacji jest bandyckim napadem na TVP Samoobrony i wychowanków

    A wcześniej i później PIS - różnica żadna.

    >Przymiarki Farfała ze to on będzie tworzył platformy zamurowała mnie .Ktoś
    >za moje pieniądze będzie budował platformę cyfrowa i z tego ciągnął kasę,
    >banda i tyle.

    Ale nadawałeś o rządzie, więc jeśli zmieniasz stanowisko wypadałoby o tym
    napomknąć.
    No chyba że Ci umknęło, że obecnie rządu nie tworzy PIS z Samoobroną i
    Giertychem.

  • 9. Data: 2009-07-07 12:08:06
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    > Ale nadawałeś o rządzie, więc jeśli zmieniasz stanowisko wypadałoby o tym
    > napomknąć.
    > No chyba że Ci umknęło, że obecnie rządu nie tworzy PIS z Samoobroną i
    > Giertychem.
    Zaraz, zaraz, jeśli właścicielem TVP jest państwo, to zarządcą tego interesu
    jest rząd.To ze dawne rozdanie PIS +Samoobrona + LPR opanowało TVP to jest
    dla mnie napad na bank i to przy poparciu rządu i tego nie potrafię
    zrozumieć. Jest niby nowy prezes, ale to ciągle wszystko pełne
    niedomówień.Babcia jak się pomyli i nie zapłaci za dodatkowe masło, to
    wielkie sądy się odbywają, jeśli ktoś rznie na kasę i państwo i pośrednio
    mnie to wszystko cacy

  • 10. Data: 2009-07-07 12:51:35
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 7 Jul 2009 13:32:28 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

    > Przymiarki Farfała ze to on będzie tworzył platformy zamurowała
    >mnie .Ktoś za moje pieniądze będzie budował platformę cyfrowa i z tego
    >ciągnął kasę, banda i tyle.

    z tego co mi wiadomo, to kazda stacja, ktora ma byc w muxach musi za
    swoja obecnosc placic. Wiec skoro TVP ma tyle kanalow, ze moze
    wypelnic caly mux - to niech sama swoje programy dystrybuuje a
    pieniadze zamiast isc do jakiejs firmy niech zostana w TVP.

    --
    ThinkXtra