  • Data: 2010-09-07 21:52:53
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: Szczur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek 07 wrzesień 2010 00:10, użytkownik kolarz napisał:

    > Nie wiem jak ich nazwać. Po prostu o nic prawie się nie można zapytać,
    > bo zaraz wszstko idzie do kosza !

    Potwierdzam z autopsji. Ostatnimi czasy coś niedobrego się porobiło na
    elektrodzie i adminom/modom władza uderzyła do głowy. Wywalają posty i
    tematy jak leci podciągając pod jakikolwiek punkt regulaminu , chociażby
    ten o nie zaniżaniu poziomu - najwyraźniej chcą zrobić forum dla
    wszystkowiedzących - tylko wtedy po co forum? Smutne to, bo parę lat temu
    była to rzeczywiście skarbnica wiedzy i świetne miejsce do rozwiązaniu
    elektrycznego problemu.
    Postawa administracji jest dla mnie "szokująca", sam jestem moderatorem,
    ale na zupełnie innym forum (forumkolejowe.pl) i nie jestem w stanie
    wyobrazić sobie ganiania użytkowników za jakieś bzdury i wywalania postów
    natychmiast do kosza - w zupełności wystarczy np. kilka razy zaznaczyć
    błędy ortograficzne i poprosić o staranne pisanie, czasem scalić posty
    albo tematy, czasem przenieść do innego działu, trochę postraszyć za
    nagminne bluźnierstwa i forum ma się wtedy dobrze - jest jednak jedno ale,
    taka postawa wymaga aktywności, przeczytania każdego postu. A na
    elektrodzie panuje bardzo bierna postawa - nie czytamy, wyrzucamy wszystko
    co nie traktuje o czymś co najmniej tak skomplikowanym jak pecet.
    Koniec wywodu.

    --
    Nic na siłę, weź większy młotek!
    Pozdrawiam, Jakub Rakus