  • 11. Data: 2009-02-05 12:52:26
    Temat: Re: Nieniejszym uroczyście oznajmiam...
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Markowski" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem dumny jak cholera!!

    Nie za duży jak na pierwsze?:-)

    Gratulacje!!!

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)

  • 12. Data: 2009-02-05 14:06:31
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Markowski wrote:
    > ...że dwie godziny temu odbyła się premiera nowego modelu
    > Markowskiego na rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich
    > danych, ale masa własna w stanie suchym wynosiła 3020g przy długości
    > całkowitej 54cm. Badania homologacyjne jeszcze trwają. :-))))
    >
    > Jestem dumny jak cholera!!

    Badz dobrym ojcem i puszczaj mu do snu dzwiek z przyzwoitego motocykla

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto
    frakcja LL W-wa zone
    '02 FJR - Tytanowa FuJaRa

  • 13. Data: 2009-02-05 14:14:48
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Markowski wrote:
    > Jestem dumny jak cholera!!

    Cieszymy sie razem z Toba.

    Na ten sezon to jednak wiele nie planuj ;)
    Aha, i daj znac czy masz jeszcze motór pod koniec roku.

    Bo i bez potomka nie byles jakos za czesto w trasie.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 14. Data: 2009-02-05 17:00:18
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 5 Lut, 00:23, "Markowski" <w...@n...pl> wrote:
    > ...że dwie godziny temu odbyła się premiera nowego modelu Markowskiego na
    > rok 2009

    gratulacje ;)
    nie ma to jak udany sezon ;>
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 15. Data: 2009-02-05 17:48:57
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    KONGRATULEJSZYNS

    No to teraz nic juz nie bedzie takie samo...

    Powodzenia w nowym stylu zycia!

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 16. Data: 2009-02-05 20:43:44
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Arni"
    > ups, zle zinterpretowałem ze to dziewczynka ? chyba przez pózną pore :)

    No raczej z taką przednią zawiechą to dziewczynek nie robią. To znaczy sam
    nie widziałem, bo już był cały okręcony owiewkami, ale żona mówi, że było na
    co popatrzeć. Ma to po tatusiu :-))

    --
    Markowski
    VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę

  • 17. Data: 2009-02-05 21:13:44
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Markowski" napisał w wiadomości ..
    > ...że dwie godziny temu odbyła się premiera nowego modelu Markowskiego na
    > rok 2009.

    Teraz jeszcze kilka informacji prasowych:
    " Prace badzwczo-rozwojowe nad prototypem trwały w Join-Venture z Bożenką,
    szczegóły użytych technlogii są jednak okryte głęboką tajemnicą. Pewne jest
    to, że włożono w nie mnóstwo potu i roboczogodzin. Po 9-ciomiesięcznym
    procesie wdrożeniowym linia produkcyjna została przeniesiona w miejsce
    planowanej premiery, gdzie w sterylnych warunkach wymaganych przy realizacji
    projektów high-tech o wysokiej skali integracji dokonano przecięcia wstęgi i
    nowy model ujrzał wreszcie światło dzienne. Rozruch, badania homologacyjne i
    testy na hamowni zakończyły się przyznaniem licencji do startów w klasie
    "Apgar 9". W chwilę potem prototyp został szczelnie zakryty owiewkami i
    wyjechał na pierwsze tankowanie i jazdę próbną . Według oficjalnych danych
    producenta parametry techniczne są następujące:
    - masa własna w stanie suchym: 3020g
    - długość całkowita: 54 cm
    - rodzaj paliwa: biopaliwo ekologiczne, 100% biodegradowalne
    - pojemność zbiornika paliwa: 2 godz pracy
    - przednie zawieszenie: wahacz jednoramienny
    - silnik: dwusuwowy (ssanie, wydech) bez katalizatora spalin *)
    - tłumik: nie przewidzianow otwartej wersji torowej
    - smarowanie - z mokrą miską olejową **)
    - przyśpieszenie - od teraz znaczne

    *) jednorazowe, wymienne katalizatory spalin dostępne w opcji
    **) w ciągu 2-3 lat zostanie opracowany upgrade-kit z suchą miską

    --
    Markowski & Bożenka

  • 18. Data: 2009-02-05 21:19:31
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Watson" napisał w wiadomości

    > Na ten sezon to jednak wiele nie planuj ;)
    > Bo i bez potomka nie byles jakos za czesto w trasie.
    W trasie to bywałem, ale raczej na połedniu Polski. A jak była jakaś większa
    impreza to akurat kurna byłem w delegacji. No ale fakt, sezon nie należał do
    topowych, przebiegi miałem słabe.

    > Aha, i daj znac czy masz jeszcze motór pod koniec roku.
    Tiaaa, już Chopek się pytał ile chcę za VFRkę. :-)

  • 19. Data: 2009-02-05 21:20:10
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > - przednie zawieszenie: wahacz jednoramienny

    Wleczony, czy kuty ?
    ;)

    Sebastian S.

  • 20. Data: 2009-02-05 21:24:36
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości
    > Wleczony, czy kuty ?

    Przy typowej pozycji w jezdzie torowej, to na razie wygląda na
    wleczony...ale jak tak wyobrażam sobie przyszłą pozycję w ruchu drogowym, to
    wydaje mi się, że chyba raczej pchany :-))

    Markowski