  • 21. Data: 2011-09-25 20:05:32
    Temat: Re: Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 13:35:54 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Jak prosty umysł trzeba mieć, żeby w taki sposób zareagować na ten film?

    Ale po co reagujesz na takie posty?
    Prezcież wątkotwórcy tylko o to chodzi - to "tylko" usenet, więc w myśl
    starej zasady tu się nie dyskutuje a tylko walczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 22. Data: 2011-09-25 20:39:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Sep 2011 09:35:20 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >PS. Mógłbyś podrzucić jakiś link do posta w którym, to co napisałeś
    >się komukolwiek przydało, a nie było trolowaniem/flame'owaniem?

    Ciężko będzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-09-25 21:51:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 11:49:42 +0200, Qlfon napisał(a):

    > i prawdopodobnie dwie tragedie:(

    W koncowce widac, jak kierowca zaczyna siadac na masce samochodu. Ale u
    pasazera wygladalo to gorzej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2011-09-25 22:05:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    >
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr.
    > Ewidentnie był stuncik.

    8,5/10. Wiecej nie dam, bo nie bylo telemarka.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2011-09-25 22:21:41
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 25, 2:47 pm, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin ptoki

    1.html

    > Nie widzisz, że motocykl jedzie pod kątem ok. 45 stopni do jezdni? ;)

    Nie widac powodu tego przechylu.
    Mogl szalec a mogl mu ktos inny wyjechac z boku.
    Po prostu nie widac.

  • 26. Data: 2011-09-25 22:27:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ptoki

    > Nie widac powodu tego przechylu.
    > Mogl szalec a mogl mu ktos inny wyjechac z boku. Po prostu nie widac.

    I z tego powodu osiągnął nagle widoczną na nagraniu prędkość?

  • 27. Data: 2011-09-25 22:35:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 21:51:20 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl> said:

    > W koncowce widac, jak kierowca zaczyna siadac na masce samochodu. Ale u
    > pasazera wygladalo to gorzej.

    To cena za zły dobór kierowcy.
    Niektórych stać na to (albo tak im się wydaje).

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-09-26 19:11:29
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Czy ja dobrze widzę czy głowę mu urwało?

    MS