  • 11. Data: 2011-09-25 11:49:42
    Temat: Re: Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-09-25 02:47, to pisze:
    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    >
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    > był stuncik.

    Nie stuncik tylko przepałowany prawy łuk. Słabo to widać ale mam
    wrażenie, że pasażer siedzi wychylony w lewo czym raczej nie pomagał.
    Kierujący motocyklem nie złożył go odpowiednio głęboko w czym
    prawdopodobnie przeszkadzał mu pasażer. Za szybko, za mało umiejętności
    i prawdopodobnie dwie tragedie:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2011-09-25 11:59:05
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 25, 11:01 am, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w
    wiadomościnews:4e7e7a1a$0$2494$65785112@news.neostra
    da.pl...

    motocyklhttp://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
    > a tu drugą (następną)http://cita.pl/pic/pozycja.JPG
    >
    > O jakiej kurwa pozycji pierdolisz?
    > Na pierwszej klatce widać przód motocykla i nie widać kierowcy, a na drugiej
    > (następnej) widać siedzącego kierowce oraz jego pasażera.
    > Oboje siedzą jak Pan Bóg przykazał...
    >
    > Nie śmieć więc na grupie szukając flejma/sensacji.

    Zgrabnie wyciales jeszcze dwie klatki:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf688c940a899701
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2c7b298a9f8fc59
    .html

    Co prawda stunciku tam nie widze ale zapieprzali dosyc szybko. Sadze
    ze ktos przed nimi stanal na swiatlach i dlatego przecieli os jezdni.
    Ja wiem ze drogi sa tam szerokie ale jazda we dwie osoby z taka
    predkoscia i reagowanie na to co sie dzieje latwe nie jest. Tu mimo
    masy miejsca gostkowi w sumie udalo sie usiasc prosto przed smiercia.

  • 13. Data: 2011-09-25 12:21:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > predkoscia i reagowanie na to co sie dzieje latwe nie jest. Tu mimo
    > masy miejsca gostkowi w sumie udalo sie usiasc prosto przed smiercia.

    nie bronie motocyklisty i nie neguje Jego winy.
    Ale co tak naprawde bylo powodem nikt nie wie, a już napewno nie stuncik.

    Powiem więcej całkiem spory odsetek wypadkówi i kolizji z udziełem
    motocyklisty sądze, ze jest z mniejszym lub większym udzialem winy ze strony
    kierowcy motocykla - nawet jeśli na miejscu policja ustaliła co innego.
    Sęk w tym, ze podobnie jest z kolizjami osobówek - gdzie ktoś komuś wyjechał
    z podporządkowanej i jest winny, ale dlatego, ze tamten jechał za szybko,
    albo w inny sposob przyczynił sie do spwowodowania sytuacji, ze wyjeżdzający
    z podporządkowanej go po prostu nie widział (itp. itd)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-09-25 12:48:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 11:45:07 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > tak swoją drogą, czy mi sie tylko wydaje, czy poduszki odpaliły zanim
    > jeszcze motocyklista i pasażer choćby drgnęli...
    > Niezła szybkość działania.

    Dalmierz laserowy i radarowy podnosza bezpiepieczenstwo :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-09-25 13:12:49
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Kierowco patrz w lusterka itp itd.

    Ładnie przyjebali, hehehe

  • 16. Data: 2011-09-25 13:35:54
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 13:12, Tomek pisze:
    > Kierowco patrz w lusterka itp itd.
    >
    > Ładnie przyjebali, hehehe

    Jak prosty umysł trzeba mieć, żeby w taki sposób zareagować na ten film?

  • 17. Data: 2011-09-25 14:29:27
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ciekawe, że ruski zamiast lecieć do ofiary spokojnie obejrzał
    > przód auta.

    Rosjanie jak jest wypadek, to głównie filmują. Niektórzy zadzwonią po
    pogotowie, ale raczej nikt się nie babra pomocą bezpośrednią.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 18. Data: 2011-09-25 14:47:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ptoki

    > Zgrabnie wyciales jeszcze dwie klatki:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf688c940a899701
    .html

    > Co prawda stunciku tam nie widze ale zapieprzali dosyc szybko.

    Nie widzisz, że motocykl jedzie pod kątem ok. 45 stopni do jezdni? ;)

  • 19. Data: 2011-09-25 14:47:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Jaka kurwa pozycja?
    > Tu masz pierwszą klatke z filmu, na któej pojawia sie motocykl
    > http://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
    > a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

    Nie dość, że nie umiesz wyciąć właściwej klatki, to jeszcze tych dwóch,
    które wyciąć Ci się udało, nie umiesz z sensem ponumerować. Gratuluję.

  • 20. Data: 2011-09-25 15:43:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 12:21:07 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
    > Powiem więcej całkiem spory odsetek wypadkówi i kolizji z udziełem
    > motocyklisty sądze, ze jest z mniejszym lub większym udzialem winy ze strony
    > kierowcy motocykla - nawet jeśli na miejscu policja ustaliła co innego.

    No coz - masz obok film z drzwiami.

    Kierowca samochodu musi zakladac ze motocykle sa wszedzie, czy stojac sobie
    w korku 70 cm od drugiego pojazdu tez stojacego w korku moze zalozyc ze
    moze bezpiecznie wysiasc ..

> [...]
    > albo w inny sposob przyczynił sie do spwowodowania sytuacji, ze wyjeżdzający
    > z podporządkowanej go po prostu nie widział (itp. itd)

    Raczej nie. Zauwaz ze powinien wyjechac tak aby nie zmuszac tego z
    pierwszenstwem do zmiany predkosci. Nawet jesli jedzie 1.5x za szybko - to
    jak uzyje to zatrzyma sie bez kraksy. Chyba ze mu dano mniej miejsca.

    Czesto jakies zagapienie powoduje, czasem wyprzedzanie na skrzyzowaniu.
    A predkosc utrudnia unikniecie i poteguje skutki.

    J.