eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-09 09:21:11
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup

    > Zastanów się, jakie cechy powinny mieć wg ciebie samochody. A potem
    > popatrz na to, co stoi w salonach. Średnio pasi, nie?
    > Jedno z dwojga: albo ty i ja, oraz pewnie z 90% mps-u to dziwolągi
    > statystycznie nieistotne,

    Bo my to jesteśmy ellyta :-)

    > albo rynek jednak działa inaczej...

    Rynek działa dobrze tyle że _uśrednia_. Każdy ma inne wymagania dlatego nikt
    nie będzie w 100% zadowolony natomiast celem producentów jest maksymalizacja
    zysku co osiągają przez jak najtańszą produkcję czegoś co kupi jak najwięcej
    osób (nawet gdy nie będą w 100% zadowolone).

    Oczywiście producenci mogliby poszerzyć gamę modeli albo dodatków ale to
    wiązałoby się z kosztami. I tak jest o niebo lepiej niż 20 albo 30 lat temu
    gdy często jeden model był dostępny tylko z jednym silnikiem.

    Pozdrawiam
    Ergie