eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-12 10:42:24
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...

    > Czyli za około 3500PLN na rękę. Jeśli to ma być inżynier mający pewien
    > zakres wiedzy to nie dziwię się że nie znajdują.

    Ci co maja jakąś wiedzę i doświadczenie dostają więcej. Pisałem o pensji dla
    zielonego bezpośrednio po studiach.

    Oczywiście jak na Katowice nie jest to rewelacja, a w Krakowie i Wrocławiu
    można dostać więcej (o Warszawie nawet nie wspominam), ale jakby nie patrzeć
    to ok. dwie średnie krajowe. Jak samo kończyłem studia techniczne lat temu
    naście to jako pierwszą pensję dobrze było jak się średnią dostało, a na
    politechnice krążył dowcip o dwóch absolwentach pracującym i niepracującym:

    - co mówi pracujący absolwent politechniki do niepracującego?
    - frytki z ketchupem czy bez

    Pozdrawiam
    Ergie