eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Mon, 8 Sep 2014 17:03:45 +0200

    news:luju0h$8av$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To dlaczego nie wymieniać tych żarówek zawczasu? Np co roku przy okazji
    > przeglądu? Owszem pewności to nie da ale znacząco zminimalizuje
    > prawdopodobieństwo konieczności wymiany żarówki na trasie.

    Poszedłem dalej i zamontowałem diody do jazdy dziennej, co zwiększyło
    żywotność żarówek. Po za tym C5 ma taką wadę, ze jak jedziesz szybciej to
    regulator nie trzyma napięcia i żarówka dostaje zamiast 12, to jakieś
    podobno nawet 15 V. Dlatego te żarówki przeważnie mi sie palą podczas
    dalszych wyjazdów na autostradach.