  • 31. Data: 2005-04-12 19:41:26
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl>

    futszaK - osobowość socjoapatyczna wrote:

    /ciach.../

    > no to postaw swoj wlasny server news, albo zatrudnij kogos, zaplac mu
    > i rob jak uwazasz za stosowne i nie mow innym co maja robic,

    Place jako klient. Wszystkie podst. uslugi internetowe, z jakich
    korzystam sa uslugami komercyjnymi. Tyle.

    > zas te
    > 5-10 minut darmowej roboty, baaaaa jakakolwiek darmowa robota nie
    > miesci sie w planie dnia szanujacego sie specjalisty ds IT

    Jego problem. Moze jednak nie miec wyboru.

    W.

  • 32. Data: 2005-04-12 19:42:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl> wrote:

    > Nie bede sie wdawal w taka dyskusje.

    Kiedy najzwyczajniej w świecie nie masz pojęcia o czym mówisz.
    Coś co Tobie wydaje się 5 minutami, może w praktyce zajmować kilka(naście)
    godzin tygodniowo.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 33. Data: 2005-04-12 21:12:34
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-04-12 21:35:25, gdy Wojciech Skrzypinski 2
    napisał(a):

    > Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
    > najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie. Specjalisci innych profesji sa
    > zasypywani robota i jakos zyja, tym bardziej przecietnie zorganizowanemu
    > inzynierowi korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

    Jak juz spora czesc zauwazyla, przegladanie zawartosci jest *NIEREALNE*.
    Dla uswiadomienia skali spojrzalem w statystyki jednej z grup majacych
    erot* w nazwie - wyszlo okolo 23 artykuly / sekunde. Nawet zakladajac, ze
    zdjecie moze byc podzielone na kilka czesci wciaz daje to kilka
    zdjec/sekunde - a grup ze zdjeciami jest setki (bardzo mocno zaokraglajac w
    dol). Wydaje mi sie, ze juz z samym wyswietleniem 10 zdjec/sek wiekszosc
    komputerow mialaby problemy, nie mowiac o tym, ze 'zobaczenie' ich byloby
    troszke trudne. Pomnoz to przez te kilkaset grup i dokonaj kalkulacji -
    wnioski nasuwaja sie same ...

    Jedyna mozliwosc na przegladaniecie zawartosci to superkomputer + jeszcze
    bardziej super oprogramowanie do rozpoznawania co jest zle a co dobre ...
    (niestety w tym przypadku superkomputer to 'pikus').

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 34. Data: 2005-04-13 08:05:11
    Od: marek 'moa' piotrowski <m...@...pl>

    Wojciech Skrzypinski napisał(a):

    > Bez przesady ! Nie o to chodzi. Istnieje szereg grup, ktore mozna wyciac
    > 'defaultowo' i z tego co widze maja sie dobrze od wielu lat bez zmiany
    > nazwy.

    aha. tnij, tnij. ale u siebie. nikt cię nie zmusza do ściągania jakiś
    zboczonych obrazków.

    > Innymi slowy - rozmach nikomu nie zaskodzi,

    ok, powiedz tylko gdzie się zatrzymać. na zwierzątkach? czy może homo?
    może grupowy? najlepiej to wyciąć cały sex. i nie tylko binarki, po co
    mają perwerty rozmawiać o takich rzeczach. potem weźmiemy się za resztę
    binariów, przecież wiadomo że to głównie piractwo. a jak nie piractwo to
    pewnie jakieś komunistyczne ołpensorsy. jak już nie będzie binariów to
    wytniemy zwykłe o nieprawomyślnych nazwach, a wtedy łatwiej będzie
    cenzurować ręcznie posty w tych paru grupach co zostaną....

    --
    pozdrawiam,
    moa

  • 35. Data: 2005-04-13 09:25:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek 'moa' piotrowski" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wytniemy zwykłe o nieprawomyślnych nazwach, a wtedy łatwiej będzie
    > cenzurować ręcznie posty w tych paru grupach co zostaną....

    no i lepiej sie tego wyrazić nie dało

    cenzurę zwykle zaczyna sie od obyczajowej a potem juz idzie z górki...

  • 36. Data: 2005-04-13 12:26:28
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    > Niech lamentuja. W umowie nie ma dostepu do grup "binaries" :)

    To wytnij (na swoim serwerze) i słuchaj lamentów (swoich
    klientów/użytkowników). Ktoś Ci zabrania?

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 37. Data: 2005-04-13 12:28:21
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>:

    > a przed czym sie ma bronić....

    Choćby przed marnowaniem czasu (możesz mi nie uwierzyć, ale naprawdę
    nie wszyscy lubią spędzać czas na bezsensach), nie wspominając już
    o uniemożliwieniu wykonywania innych, niezbędnych prac.

  • 38. Data: 2005-04-13 12:33:50
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    > Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
    > najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie.

    (a) Nawet jeśli nie są, to jeszcze nie powód, żeby zajmowali się
    bezsensami.
    (b) Być może nie są m.in. dlatego, że nie dają się wrobić
    w odgrywanie lokalnej instancji Syzyfa.

    > Specjalisci innych profesji sa zasypywani robota

    A admini pewnie leżą do góry pępkiem całymi dniami? :)

    > przecietnie zorganizowanemu inzynierowi

    Ktoś coś wspominał o jakichś inżynierach?

    > korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

    Przeglądanie feedu to "1% roboty więcej"? Ci Twoi
    "inżynierowie" muszą mieć niezłą moc przetwarzania;
    to chyba jakieś mutanty lub cyborgi...

    > Nie bede sie wdawal w taka dyskusje.

    IMHO słusznie, bo - jak się wydaje - niewiele wiesz
    na ten temat.

  • 39. Data: 2005-04-13 17:33:00
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisal(a):

    > Kiedy najzwyczajniej w świecie nie masz pojęcia o czym mówisz.
    > Coś co Tobie wydaje się 5 minutami, może w praktyce zajmować
    > kilka(naście) godzin tygodniowo.

    Wez przyklad z przedpiscy i nie wdawaj sie w taka dyskusje ;)

    "Wszystko jest proste, dopoki nie musisz tego sam zrobic".

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 40. Data: 2005-04-13 22:23:55

    On Sun, 10 Apr 2005 12:39:04 +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Czy nie uwazacie, ze administratorzy
    > serwerow news powinni cyklicznie przegladac grupy i kasowac te bardziej
    > podejrzane ?

    Jak rozumiem zgłaszasz się na ochotnika? I oczywiście nie chcesz za to
    pieniędzy, bo wystarczy ci świadomość wkładu w czystość usenetu?

    Rygel