  • Data: 2005-04-20 18:31:57
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zegar atomowy wskazał: 2005-04-20 19:32:18, gdy Krzysztof Halasa
    napisał(a):

    > Bardzo zepsute. Raczej nazwalbym to tekstowym formatem niz zrodlem.

    Oczywiscie, chodzilo mi o to co udalo sie google 'zlapac' z tego posta - w
    zrodle jest to co mialo byc zgodnie z deklaracja Content-Type:
    multipart/mixed;. Nie bede sie sprzeczal czy to jest poprawne, zgodne z
    jakims RFC itp - nie jestem specem od czytnikow newsow i regul panujacych w
    usenet'cie. Chcialem tylko zauwazyc, ze nawet google mialo problemy z
    rozkodowaniem tego, a wydaje mi sie ze ludze z google znaja sie na rzeczy.
    Z mojej strony jest EOT (z powodow powyzej jak i tego ze mocny OT sie
    zrobil).

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz