  • Data: 2005-04-18 18:37:53
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: "masti" <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pieknego 2005-04-18 o 20:18:17 osobnik zwany Krzysztof Halasa
    wystukal:

    > Nie do konca wiem o czym piszesz. Moj list wydaje sie byc caly,
    > a pierwsze, zacytowane przez Ciebie linie to raczej element naglowkow,
    > ktorych nie powinienes widziec (chyba ze specjalnie je ogladales,
    > w kazdym razie ja ich z pewnoscia recznie nie wstawiam, ani "chcacy"
    > ani "niechcacy").

    faktem jest, ze odpowiadajac na twoj post musialem go posklejac bo
    wiersze polamane byly w dziwny sposob i nietore bez znakow cytowania.
    A i w naglowkach nie ma definicji charsetu.

    tu przyklad :

    są za to opłacani, a rola

    czymś innym.

    koniec przykladu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.