  • 31. Data: 2014-02-19 19:06:26
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 19.02.2014 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > W wyprzedzaniu niebezpieczesntwa nie widzisz, za to w zatrzymaniu kierowcy
    > ktore przeciez nie było jakies nagłe juz tak?

    Gdzie ja napisalem, ze nie widze? Gdyby reszta byla takimi gwiazdorami jak on
    to wiesz co by sie dzialo gdyby ktos wykonal jakis niebezpieczny manewr?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-02-19 19:09:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    > Bo?
    > Gdyby zareagował tak na ten zjazd z ronda to rozumiem, ze mogłoby to być
    > niewspołmierne do niebezpieczesntwa.
    > Ale zareagował na wyprzedzanie które mogło skonczyc sie zderzeniem
    > czołowym.
    > Zatrabił i bez jakiegos drastycznego hamowania zatrzymał kierowce ktory
    > wykonał dziwny manewr.
    > Co takiego dziwnego zrobił?

    No i co to takiego dalo to zatrzymanie bo nadal nie rozumiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2014-02-19 19:15:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 19:01:57 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jak by mu dziadek wjechał w drugim filmie w kufer to nasz grupowy miszcz w życiu by
    się nie wybronił jak by film pokazał. A jak by nie pokazał to mogło by się okazać że
    i dziadek ma rejestrator. Ciekaw jaka tam była dopuszczalna prędkość, z filmu można
    ze sporą dokładnością policzyć ile jechał twórca dzieła filmowego.

    Policzyłem ile jechał miszcz kierownicy. Jest miejsce że wychodzi ok 120.

  • 34. Data: 2014-02-19 19:16:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 19.02.2014 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Ono się już dawno przeniosło, tylko rzadko mamy okazję zobaczyć.

    Dokladnie to samo pozniej pomyslalem, teraz mamy tego materialna probke.

    > Spodziewałeś się czegoś innego? Tacy ludzie są niestety niebezpieczni.

    W sumie to nie, ale teraz juz nikt nie powinienen miec zludzen.

    > Zapomniałeś pewnie też o tym, że: "Dla przykładu mój czas reakcji jest
    > o cały rząd lepszy przeciętnego człowieka" :>

    To jego tekst? Malo tego, ze gwiazdor to jeszcze miszczunio? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2014-02-19 19:19:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.02.2014 19:09, AZ pisze:
    > No i co to takiego dalo to zatrzymanie bo nadal nie rozumiem?

    Upewniłem się, że za kółkiem nie siedzi młodzian po trawie albo
    alkoholu. Czyli dało dużo. Normalni, zdrowi na ciele i umyśle ludzie tak
    nie jeżdżą. Przypominam, że przez kilkadziesiąt kilometrów Pan równał
    uparcie lewymi kołami do osi jezdni.

    --
    anacron
    aba/

  • 36. Data: 2014-02-19 19:21:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.02.2014 15:35, Ariusz pisze:

    > Za to ty zrobiłeś coś bardzo niebezpiecznego zaraz po wyprzedzeniu ostro
    > wyhamowałeś.

    LOL, ROTFL. Buhaha. Ostro mówisz? :D

    --
    anacron
    aba/

  • 37. Data: 2014-02-19 19:21:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    > A moze odniesiesz sie do wyprzedzania tego dziadka?
    > Podobało ci się?
    > Uwazasz ze to normalne zachowanie na drodze, gdzie powodzenie manewru
    > wyprzedzania uzależnione jest od hamowania samochodu wyprzedzanego oraz
    > tego jadącego z naprzeciwka?

    Ale zachowania dziadka nikt nie komentuje bo oczywistym jest, ze narozrabial
    ale po co nasz szeryf go zatrzymywal?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2014-02-19 19:23:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 19.02.2014 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > Upewniłem się, że za kółkiem nie siedzi młodzian po trawie albo
    > alkoholu.

    Kazales mu dmuchac w alkomat czy dales test na trawe?

    > Czyli dało dużo. Normalni, zdrowi na ciele i umyśle ludzie tak
    > nie jeżdżą. Przypominam, że przez kilkadziesiąt kilometrów Pan równał
    > uparcie lewymi kołami do osi jezdni.

    Czyli jednak juz nie przekraczal?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2014-02-19 19:24:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 19:19, anacron wrote:

    > Upewniłem się, że za kółkiem nie siedzi młodzian po trawie albo
    > alkoholu.

    Gwiazdorzysz - żeby się upewnić, że za kierownicą siedzi dziadek a nie
    młodzian po trawie wystarczy spojrzeć po wyprzedzaniu w lusterko. A ty
    wolisz się zabawiać w szeryfa.

    > Przypominam, że przez kilkadziesiąt kilometrów Pan równał
    > uparcie lewymi kołami do osi jezdni.

    Jeszcze w poprzednim poscie ją notorycznie przekraczał;)

    Shrek.

  • 40. Data: 2014-02-19 19:31:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-19 19:16, AZ pisze:

    > Dokladnie to samo pozniej pomyslalem, teraz mamy tego materialna probke.

    Czasem coś trafia, później znika/zmienia się, podlega korekcie:>

    > W sumie to nie, ale teraz juz nikt nie powinienen miec zludzen.

    Ba, nie powinien, ale jak widać ma nawet obrońców, którzy gotowi są...
    Wiele osób nie ma złudzeń od dawna - to jest tyko kolejne wejście tej
    osoby pod innym nickiem. Stan się pogarsza:(

    > To jego tekst? Malo tego, ze gwiazdor to jeszcze miszczunio? ;-)

    Nie, mój :P

    Date: Mon, 17 Feb 2014 13:25:50 +0100

    Masz jakieś wątpliwości?

    PS - nic nie pisał, by ktoś się włamał do tunelu ;)