  • 21. Data: 2014-02-19 18:36:35
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 19 lutego 2014 14:26:20 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
    > Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=E5QeD3Pn2dc

    Co do tego, to masz 100% racji i słusznie gościowi należy się kara, bo jak już
    pomylił pasy, to mógł objechać to rondo i pojechać prawidłowo, albo chociaż
    przepuścić Ciebie i pojechać bez wymuszania- chyba, że sam go podpuściłeś ;)

    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

    za to tutaj, jedyne co widzę, to wymuszanie przy wyprzedzaniu - słusznie należy się
    kara.
    Ale sam się podłożyłeś, hamując mu przed maską, co raczej nie świadczy dobrze o
    Tobie. Skoro miałeś to nagranie, to trzeba było jechać na komendę i złożyć zeznanie,
    a nie bawić się szeryfa Texasu. Ulżyło Ci, czy co?

  • 22. Data: 2014-02-19 18:50:15
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 15:35, Ariusz wrote:

> [...]
    > nie widzę, owszem dwa razy zbliżył się do lini ale chyba nawet na nią
    > nie najechał. Przy czy drugi raz dość rozsądnie bo na poboczu stał tir i
    > ktoś mógł nagle z niego wysiąść. Nie widział samochodu z naprzeciwka
    > przed wyprzedzaniem tego też nie zauważyłem by ten z naprzeciwka musiał
    > ostro hamować. Może jechał zbyt szybko, na filmie tego nie widać.
    > Za to ty zrobiłeś coś bardzo niebezpiecznego zaraz po wyprzedzeniu ostro
    > wyhamowałeś. Pokazałeś filmik na policji, dostałeś już mandat.
    > A w ogóle dla takiej pierdoły chciało ci się gościa ścigać...

    Isniteje podejrzenie, ze to anacron zajechal najpierw droge dziadkowi na
    rondzie. Bo tam gdzie jest linia zatrzymania dla przed wjadem na rondo
    jest przejazd z pasa na pas dla dziadka. Jesli dziadek tam juz jechal
    (tego oko kamery nie pokazuje) i nie mogl zmienic pasa bo anacron
    wymusil to coz... wszak anacron mial mu ustapic

    To co pozniej widac moze byc skutkiem takiego wlasie wymuszenia przez
    anacrona.

    --
    mk4

  • 23. Data: 2014-02-19 18:53:41
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 17:00, Budzik wrote:
    > Rece opadaja - takie wyprzedzanie to jest pierdoła?
    > Przeciez przez takie rzeczy są własnie wypadki!
    > Jak mozna tak wyprzedzac? Trzeba być zdrowo nienormalnym...

    Moze nie wyszlo elegancko ale nie demonizujmy. To nie bylo w sumie
    grozne w takich warunkach jak tam widac.
    A co do wzroko to wg mnie nie o wzrok chodzilo ale o to, ze mocy w
    maszynie nie bylo ;) NIe chcialo sie zredukowac albo decyzja o
    wyprzedzaniu nieco zbyt pochopna i tym samym bez przygotowania.

    --
    mk4

  • 24. Data: 2014-02-19 18:54:13
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
    >
    > aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM
    >

    > Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    >
    > bardzo kiepsko. Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale Policja
    >
    > powiadomiona, nagranie dostarczone. Mam nadzieję, że wniosek o badania
    >
    > zostanie wystawiony i Pan wyeliminowany z naszych dróg. Moim zdaniem
    >
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    >
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    W drugim filmie pokazałeś jakim jesteś chujem na kaczych łapach. Oczywiście drugiego
    filmu nie wysłałeś. Po raz kolejny przysłowie że jak ktoś się worem urodził to walizą
    nie umrze okazało się mądrością narodu.

  • 25. Data: 2014-02-19 18:54:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-19 16:56, AZ pisze:

    > Widze, ze twoje calkiem nieszkodliwe gwiazdorzenie na usenecie przenioslo
    > sie na droge gdzie juz jest realnym zagrozeniem.

    Ono się już dawno przeniosło, tylko rzadko mamy okazję zobaczyć.
    Spodziewałeś się czegoś innego? Tacy ludzie są niestety niebezpieczni.
    Zapomniałeś pewnie też o tym, że: "Dla przykładu mój czas reakcji jest
    o cały rząd lepszy przeciętnego człowieka" :>

    > PS. Plakal i blagal o litosc?

    Ba, pewnie ma specjalna folię i komplet chusteczek:P

  • 26. Data: 2014-02-19 18:56:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 18:13, Budzik wrote:

    > W wyprzedzaniu niebezpieczesntwa nie widzisz, za to w zatrzymaniu kierowcy
    > ktore przeciez nie było jakies nagłe juz tak?

    Może mi ktoś wyjaśnić z jakiego powodu nasz Szeryf wpadł na pomysł
    zabawienia się z znienawidzoną policję i dokonywania zatrzymania? Jedyny
    pomysł jaki mi przychodzi, to że miał podejrzenia co do promili. Może
    ścieżka dzwiękowa coś wyjaśnia, ale wyciszyłem ze względu na niską
    wartość merytoryczną wypowiedzi.

    Stary - na początku cię podziwiałem, ale widzę, że ci na dekiel bije.
    Chyba mają rację - potrzebujesz snikersa.

    Shrek

  • 27. Data: 2014-02-19 18:58:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 18:13, Budzik wrote:

> [...]

    pomysł jaki mi przychodzi, to że miał podejrzenia co do promili. Może
    ścieżka dzwiękowa coś wyjaśnia, ale wyciszyłem ze względu na niską

    Anacron - na początku cię podziwiałem, ale widzę, że ci na dekiel bije.

  • 28. Data: 2014-02-19 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > ROTFL!
    > Rzadko zdarza się żeby ktoś publicznie tak się podkładał.
    > Ile ty nosisz dioptri? A może piłeś????
    > Gdzie on przekracza oś jezdni??? W której sekundzie?
    > Natomiast wyprzedzanie kogoś po to żeby wjechać mu
    > przed nos i złośliwie zwolnić jest wyjątkowym skurwysyństwem.
    > Pomyśleć, że się jeszcze tym afiszujesz...
    > Szkoda słów, myślę że policja to doceni i oceni.

    A moze odniesiesz sie do wyprzedzania tego dziadka?
    Podobało ci się?
    Uwazasz ze to normalne zachowanie na drodze, gdzie powodzenie manewru
    wyprzedzania uzależnione jest od hamowania samochodu wyprzedzanego oraz
    tego jadącego z naprzeciwka?

  • 29. Data: 2014-02-19 19:01:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 18:50:15 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

> [...]
    >
    > wymusil to coz... wszak anacron mial mu ustapic
    >

    > To co pozniej widac moze byc skutkiem takiego wlasie wymuszenia przez

    Jak by mu dziadek wjechał w drugim filmie w kufer to nasz grupowy miszcz w życiu by
    się nie wybronił jak by film pokazał. A jak by nie pokazał to mogło by się okazać że
    i dziadek ma rejestrator. Ciekaw jaka tam była dopuszczalna prędkość, z filmu można
    ze sporą dokładnością policzyć ile jechał twórca dzieła filmowego.

  • 30. Data: 2014-02-19 19:03:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 19.02.2014 Hinek <h...@f...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "anacron" napisał

    > ROTFL!
    > Rzadko zdarza się żeby ktoś publicznie tak się podkładał.
    > Ile ty nosisz dioptri? A może piłeś????

    Nie pil, po prostu nie zjadl snickersa.

    > Gdzie on przekracza oś jezdni??? W której sekundzie?

    "praktycznie notorycznie przekracal os jezdni" :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200