  • 211. Data: 2014-02-21 00:16:21
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Niebezpieczne zachowanie, ale Twoje. Prowokujesz konflikty na drodze.
    > Nie chcę być złym prorokiem, ale prędzej czy później gdy będziesz się
    > tak zachowywał o ile w ogóle zdołasz wrócić swoim autem do domu, to
    > będzie ono bez szyb.

    Czyli jednak dobrze pamiętałem, że ktoś agresję proponował.

  • 212. Data: 2014-02-21 00:20:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wszystko napisałem powyżej.
    > Zalezy od postawy, od celowości, od tego czy jednorazowo, czy wiecej niz
    > raz etc..

    Napisałeś, że twoja ocena zależałaby od tego czy by Ci się jego zachowanie
    po zdarzeniu spodobało. Zastanów się co to znaczy.

  • 213. Data: 2014-02-21 08:02:45
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 23:22, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    (...)

    > Wiesz co Artur... nie ma sensu taka dyskusja.

    Sens pewnie niewielki, ale jaka rozrywka (choć wątpliwej
    jakości) :)

    > Po raz kolejny udowadniasz, ze wiesz wszystko najlepiej i nic innego cie
    > nie interesuje poza przekonaniem o wlasnej wszechwiedzy.
    > To nie ma sensu.

    Na obecną chwilę to czytam te opowieści z mchu i paproci i zastanawiam
    się jak daleko dojdziesz w tych absurdalnych pomysłach, które mają na
    celu obronę anacronowych głupot na drodze.

  • 214. Data: 2014-02-21 08:05:35
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 21.02.2014, 00:20, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałeś, że twoja ocena zależałaby od tego czy by Ci się jego
    > zachowanie po zdarzeniu spodobało. Zastanów się co to znaczy.

    Kiedyś były takie formacje ORMO - najczęściej należeli tam nawiedzeniu
    ludzie, którzy tylko dla pokazania swojej wyższości potrafili spałować
    człowieka bo ten im się nie spodobał. W logice Budzik widzę właśnie
    takie podejście jak przeprosi to może nie wyciągnę pały, a jak będzie
    się stawiał to mnie popamięta...

    Od początku autor wątku był nakręcony i mijał się z faktami nie wiem po
    co z igły widły robi. Fakt zajechał mu gość drogę na rondzie ale jakby
    doszło do kolizji to mandat dostali by obaj. Anacron za nie zachowanie
    szczególnej ostrożności, a dziadek za spowodowanie kolizji.

    Każdy kierujący musi zakładać, że ktoś obok zrobi coś głupiego więc to
    co się wydarzyło to nic innego jak normalna sytuacja i częsta na naszych
    drogach. Co do wyprzedzania - to jeszcze raz napiszę ja na tym filmiku
    nie widzę niebezpieczeństwa, a już na pewno nie było wielokrotnego
    przekraczania linii. Może na żywo wyglądało to o wiele groźniej na
    filmiku dla mnie normalnie.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 215. Data: 2014-02-21 08:21:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jarku, nie poznaję Cię...
    Zdaje się, że on Tomasza też nie... ;)

  • 216. Data: 2014-02-21 08:34:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 21:32:18 +0100, mk4 napisał(a):

    > Tu tkwi problem. Policja zazwyczaj daje mandaty nie za to co jest
    > niebezpieczne ale za to co jest niezgodne z przepisami (chocby i scisle
    > trzymanie sie przepisow bylo w danej sytuacji bez wiekszego sensu).
    >
    > Jako przyklad - jakie jest zagrozenie jadac 130/100 w dobrych warunkach
    > przy srednim ruchu? A ile za to chetnie ci wlepia?

    Wlepia zgodnie z taryfikatorem. Ale czy chetnie ? Rzadko stoja tam
    gdzie wolno 100, czy 140 (tez mozna przekroczyc).
    Raczej tam gdzie 50, 70, czy 40 ..

    J.

  • 217. Data: 2014-02-21 08:35:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 23:22, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > W ten sam sposób jechałem w niedziele za golfem 70 km z Leszna do Poznania.

    Nikt w to nie wątpi - jaką Golf miał rejestrację i kto go prowadził? :D

    > Tylko ze rejestratora nie mam...

    To sobie kup, tylko lepszy od anacronowego:>

  • 218. Data: 2014-02-21 09:03:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałeś, że twoja ocena zależałaby od tego czy by Ci się jego zachowanie
    > po zdarzeniu spodobało. Zastanów się co to znaczy.

    Podając kryterium "podobania" już to określił - osobnik, który
    "nawrzeszczy czego chce", jest mocno przekonany, że tak jak jedzie
    jedzie dobrze.
    Znaczy będzie powtarzał takie zachowania.
    Znaczy *jest* groźny dla otoczenia.
    Nic za to nie pisał o przepraszaniu, to była czyjaś próba naciągania
    na flejm.

    pzdr, Gotfryd

  • 219. Data: 2014-02-21 09:07:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2014, Ariusz wrote:

    > Fakt zajechał mu gość drogę na rondzie ale jakby doszło do
    > kolizji to mandat dostali by obaj. Anacron za nie zachowanie szczególnej
    > ostrożności,

    Rzeczywiście tak sądzisz?
    To ja poproszę o wskazanie przepisu, który nakazuje mu "szczególną
    ostrożność" w tym konkretnie przypadku.
    Ciekaw jestem jak brzmi :)

    > Każdy kierujący musi zakładać, że ktoś obok zrobi coś głupiego więc to co się
    > wydarzyło to nic innego jak normalna sytuacja i częsta na naszych drogach.

    No niestety, tylko "norma" jest jakby nie teges.

    > Co
    > do wyprzedzania - to jeszcze raz napiszę ja na tym filmiku nie widzę
    > niebezpieczeństwa

    Aha.

    pzdr, Gotfryd

  • 220. Data: 2014-02-21 09:17:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Czyli Ancronowi się nudzi w trasie i z tych nudów sledzi dziadka, co
    > mu drogę zajechał pół godziny wcześniej. A niby taki zabiegany i
    > zapracowany.

    Przeciez pisal kiedys ze mu placa za bycie w trasie. Taka to juz praca
    informatyka, ze placa Ci ze jedziesz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200