  • 202. Data: 2014-02-20 23:22:31
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > Wieśniak aka "motylińska kurwa" odseparowana od snickersów
    > powiedział w tej wspaniałej produkcji : CO TY KURWA TWORZYSZ
    >
    > Wspaniale. 4 słowa, jeden wulgaryzm. 25 % twojego życia to
    > chamstwo.
    >
    > Chujem, to ty powinieneś być zrobiony. Stary się jednak nie
    > postarał i robił gównem na kiju.

    Po prostu ROTFL!

  • 201. Data: 2014-02-20 23:22:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^

    > Ty rozumiesz słowo pisane, czy trzeba drukowanymi wysłać z załącznikiem?

    A drugą czesc zdania widziałes?

    przytocze:
    "a nie zachowanie tego dziadka bo ono nie budziło wątpliwości (do tej pory)
    ;)"

    Zaprzeczam temu stwierdzeniu - było kilka osób ktore oceniły zachowanie
    dziadka inaczej niż większosc, jakoby dziadek nic złego nie zrobił...

    Ale jak trzeba to dawaj z załącznikiem.

  • 203. Data: 2014-02-20 23:30:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 08:00:40 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >I prom kosmiczny.

    Powodzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 204. Data: 2014-02-20 23:35:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 21:44:27 +0100, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    >BTW - może ktoś zna okolice i okaże się czy to
    >
    >http://tiny.pl/qjv56
    >
    >Ok. 35km.
    >
    >Wiwo

    Czyli Ancronowi się nudzi w trasie i z tych nudów sledzi dziadka, co
    mu drogę zajechał pół godziny wcześniej. A niby taki zabiegany i
    zapracowany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 205. Data: 2014-02-20 23:40:34
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 13:56:25 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ciekaw jestem, szczególnie jak bym wysiadł np. bez marynarki z
    >widocznymi szelkami i bronią na nich. :

    Ty jesteś śmieszniejszy niż "pachołki" Rutkowskiego, co giwerami
    wymachiwali w korku w oklicach Siewierza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 206. Data: 2014-02-20 23:45:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 09:18:06 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Niebezpieczne zachowanie, ale Twoje. Prowokujesz konflikty na drodze.
    >Nie chcę być złym prorokiem, ale prędzej czy później gdy będziesz się
    >tak zachowywał o ile w ogóle zdołasz wrócić swoim autem do domu, to
    >będzie ono bez szyb.

    10/10

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 207. Data: 2014-02-20 23:46:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 13:18:05 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Nie mogłem.

    Mogłeś. Tylko nie chciałeś.
    Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 208. Data: 2014-02-20 23:49:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Feb 2014 21:51:24 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >pokazujesz, że w
    >mleczku matki była jednak Ząbkowska z Warszawy.

    Podejrzewam że taki ewenement to na Ząbkowskiej długo by nie
    pochodził.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 209. Data: 2014-02-21 00:13:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, jerzu wrote:

    > Powodzenia.

    <OT>
    A taki też już się trafił.
    Nie chce mi się tekstu szukać, jest w anegdotach, IMVHO wiarygodne.
    Kontroler któregoś lotniska nie wiedząc kogo ma w zasięgu wtrącił
    się w rozmowę i zażądał danych lotu.
    Jak je dostał, to groził pilotowi że załatwi mu odebranie "papierów".
    (sądził że to żart, zamiast na pierwszy rzut oka ocenić że to pierwsza
    kosmiczna) :>

    pzdr, Gotfryd

  • 210. Data: 2014-02-21 00:14:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Niebezpieczne zachowanie, ale Twoje. Prowokujesz konflikty na drodze.

    Nic podobnego. Wykazał się odwagą. Nie to, że bohater, ale po prostu zrobił
    co uważał i co zasadniczo miało podstawy.

    > Nie chcę być złym prorokiem, ale prędzej czy później gdy będziesz się tak
    > zachowywał o ile w ogóle zdołasz wrócić swoim autem do domu, to będzie ono
    > bez szyb.

    To inna sprawa. Odwaga niewątpliwie ryzykowna jest. Jak widać, ryzykowne
    jest nawet napisanie tutaj o tym.