  • 151. Data: 2014-02-20 13:51:05
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 10:37, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 22:56:20 +0000 osobnik zwany Budzik
    > napisał:
    (...)

    > Wyprzedza Cię łysy gość z kumplem i wali po heblach. To jest
    > społeczeństwo obywatelskie?

    W świecie niektórych najwyraźniej tak.

    > Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc na
    > policję

    Bardzo racjonalne zachowanie :)

  • 152. Data: 2014-02-20 13:56:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.02.2014 13:51, Artur Maśląg pisze:

    > Bardzo racjonalne zachowanie :)

    Ciekaw jestem, szczególnie jak bym wysiadł np. bez marynarki z
    widocznymi szelkami i bronią na nich. :) Naprawdę szczekanie internetowe
    o tym, jak to by się kogoś zlało, czy co zrobiło zostawcie dla swoich
    żon, one może jeszcze w to uwierzą. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 153. Data: 2014-02-20 14:01:11
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > No ale czy miałoby być odwrotnie? Zatrzymanie miałoby być powodem aby w
    > zadnym wypadku nie powiadamiac policji?
    > Zatrzymanie mogło być sposobem na przeciwdziałanie - sprawdzenie czy nie
    > pijany etc.

    Szanowni koledzy pomijacie tu jeden drobny aspekt - problemem nie jest że
    ktoś stworzył ryzykowną sytuację (młodzi kierowcy stwarzają ryzykowne
    sytuacje ciągle) problemem jest że ktoś kto kiedyś był młodym kierowcom, a
    następnie doświadczonym kierowcom w pewnym momencie w sposób zupełnie płynny
    zaczyna gorzej widzieć i gorzej oceniać sytuację - to się nie dzieje z dnia
    na dzień, ale z roku na rok. I dlatego bardzo ważne jest by takim ludziom to
    uświadamiać. Jeśli jest rozsądny (a sporo starszych osób jest) to po trzecim
    zwróceniu uwagi pomyśli, że rzeczywiście lata już nie te i trzeba pomyśleć o
    odstawieniu samochodu.

    Zwracanie uwagi _nie_ _jest_ złośliwością tylko troską o nasze wspólne
    bezpieczeństwo - tym różni się życie w społeczeństwie obywatelskim od życia
    w kołchozie - sami musimy dbać o siebie nawzajem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 154. Data: 2014-02-20 14:08:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > W świecie niektórych najwyraźniej tak.

    Byc może.
    Ja takich nei znam.
    Chyba ze u Ciebie coś innego oznacza "walic po heblach"

    > Bardzo racjonalne zachowanie :)

    I pojawiło się nowe znaczenie słowa "racjonalność"...

  • 155. Data: 2014-02-20 14:08:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > O'RLY? słuchaleś tekstów w tle filmu?

    A ktorych? Zjezdzaj, zjezdzaj?
    A co to ma wspolnego z "waleniem po heblach"?
    normalnie zahamował i tyle, nie powodując zadnego niebezpiecznestwa po
    stronie dziadka.

  • 156. Data: 2014-02-20 14:11:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > Zwracanie uwagi _nie_ _jest_ złośliwością tylko troską o nasze wspólne
    > bezpieczeństwo - tym różni się życie w społeczeństwie obywatelskim od życia
    > w kołchozie - sami musimy dbać o siebie nawzajem.

    Rozumiem, ze sposob zwrocenia uwagi jaki zastosowal anacron jest normalny
    i nie widzisz w nim nic zlego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 157. Data: 2014-02-20 14:15:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 13:56:25 +0100 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > Ciekaw jestem, szczególnie jak bym wysiadł np. bez marynarki z
    > widocznymi szelkami i bronią na nich.

    spróbuj odważniaku. Ośmieszasz się coraz bardziej

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2014-02-20 14:15:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 13:08:39 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A ktorych? Zjezdzaj, zjezdzaj?

    kurew już nie słyszysz?

  • 159. Data: 2014-02-20 14:30:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > widocznymi szelkami i bronią na nich. :) Naprawdę szczekanie internetowe
    > o tym, jak to by się kogoś zlało, czy co zrobiło zostawcie dla swoich

    Dobrze, ze nie z kutasem do ziemi na wierzchu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 160. Data: 2014-02-20 14:39:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 14:30, AZ pisze:

    > Dobrze, ze nie z kutasem do ziemi na wierzchu...

    Może zasponsorujemy anacronowi publiczną sesję z tym
    urządzeniem?

    https://www.youtube.com/watch?v=hFmPRt_B3Tk&noredire
    ct=1

    :)