  • Data: 2014-02-23 18:41:46
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-19 14:26, anacron pisze:
    > Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=E5QeD3Pn2dc
    >
    > Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
    > aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM
    >
    > Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    > bardzo kiepsko. Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale Policja
    > powiadomiona, nagranie dostarczone. Mam nadzieję, że wniosek o badania
    > zostanie wystawiony i Pan wyeliminowany z naszych dróg. Moim zdaniem
> [...]

    A czy mogą takie coś zrobić?
    Starszy pan nie nadążał z kręceniem kierownicą na zakręcie 90 stopni w
    prawo.
    Uderzył w tył kumpla przede mną, ja uciekłem z czołówki na lewy. Wjechał
    dziadek na chodnik (blisko szkoła, 50m dalej przejście dla pieszych
    którymi dzieciaki chodzą), jak się udało mu w końcu zatrzymać wysiadł i
    narzekał że kapcia złapał - rozwalił oponę o krawężnik i pierwsze to do
    bagażnika po podnośnik i koło.
    Policja przyjechała i tylko zasugerowała mu że nie powinien już jeździć.

    Było to jakieś 8-10 lat temu. Coś się zmieniło?

    --
    Irokez