  • Data: 2014-02-19 19:15:02
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 lutego 2014 19:01:57 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jak by mu dziadek wjechał w drugim filmie w kufer to nasz grupowy miszcz w życiu by
    się nie wybronił jak by film pokazał. A jak by nie pokazał to mogło by się okazać że
    i dziadek ma rejestrator. Ciekaw jaka tam była dopuszczalna prędkość, z filmu można
    ze sporą dokładnością policzyć ile jechał twórca dzieła filmowego.

    Policzyłem ile jechał miszcz kierownicy. Jest miejsce że wychodzi ok 120.