-
X-Received: by 2002:a25:d642:: with SMTP id n63mr31574207ybg.99.1582299439443; Fri,
21 Feb 2020 07:37:19 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:d642:: with SMTP id n63mr31574207ybg.99.1582299439443; Fri,
21 Feb 2020 07:37:19 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!pr
oxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.
google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 21 Feb 2020 07:37:19 -0800 (PST)
In-Reply-To: <20200220210559.498bdf20@mateusz>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <2...@i...dyndns.org.invalid.200215.invalid>
<8...@g...com>
<r2lmnb$117t$1@gioia.aioe.org> <r2mh6a$vok$1@gioia.aioe.org>
<5e4ed1b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<r2mmdo$1qa9$1@gioia.aioe.org>
<5e4edf9a$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<20200220210559.498bdf20@mateusz>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 21 Feb 2020 15:37:19 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672386
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 20 lutego 2020 14:06:01 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> 2020-02-20 o 20:35 +0100, Shrek napisał:
> > Dla mnie generalnie w mieście lewy pas poinien mieć 2,7 metra, prawy
> > tyle żeby się autobus zmieścił a reszta na pas rowerowy. Wtedy prawym
> > nie vbędą zapierdalać bo autobusy i inna "stonka" a lewym jak będzie
> > wąski to nie bardzo będą chętni.
>
> Skutek uboczny taki, że przy byle kraksie zrobi się zator, bo ludzie
> nie będą w stanie sprawnie omijać wraku.
>
> Generalnie rzecz biorąc, regulowanie ruchu poprzez pogarszanie jakości
> drogi uważam za takie sobie.
Sporo zalezy od szczegolow. Jak masz drogi bardzo szerokie to zapraszaja do szybkiej
jazdy. Wtedy ich zwezanie poprawia bezpieczenstwo.
Jak drogi sa zwykle to ich zwezanie przesadnie jest bez sensu.
> Od tego powinny być stosowne akcesoria
> edukacyjne w postaci kamer i radarów, które cierpliwie uczyłyby
> kierowców zasad kulturalnego współżycia drogowego. I to nie jest żaden
> problem techniczny, bo technologię mamy już od parudziesięciu lat...
> Problem jest li tylko natury politycznej, a ściślej woli politycznej, a
> konkretniej jej braku.
>
Ale to jest tylko puder na syfa. Oczywiscie trzeba byc milym, jechac spokojnie,
wspolpracowac itp. Tyle ze to nie pomoze zbytnio o ile infrastruktura jest zrobiona
zle.
U nas jest podobny problem co w wielu amerykanskich miastach.
Przelotowki sa wlasnie przelotowkami. Dziela gesto zamieszkane obszary na pol. I
przez to tworza sie potoki kolizyjne (piesi/samochody, samochody/samochody).
Dlatego po uruchomieniu obwodnic wszyscy ciesza dziuby bo jest sporo lepiej.
I o ile to dziala w malych i srednich miastach bo tranzyt jest wyparty na zewnatrz o
tyle w duzych nie dziala i nie zadziala bo wiekszosc ruchu jest lokalna albo na tyle
nielokalna ze nie oplaca sie wyjezdzac na obwodnice.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.20 17:10 Shrek
- 21.02.20 18:47 t-1
- 21.02.20 19:02 Tom N
- 21.02.20 19:19 5673
- 21.02.20 23:10 Shrek
- 22.02.20 12:27 RadoslawF
- 22.02.20 12:47 Shrek
- 22.02.20 18:57 RadoslawF
- 22.02.20 19:14 Shrek
- 22.02.20 20:07 Tom N
- 22.02.20 20:46 RadoslawF
- 23.02.20 06:54 Shrek
- 23.02.20 12:33 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=