  • 11. Data: 2012-11-18 09:21:27
    Temat: Re: Niedrogie uzywane body do uzycia z obiektywami M42
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-11-18 03:29, mt pisze:

    > To "żadne lustro" odnoszę oczywiście do cyfrowych lustrzanek z matrycami
    > APS-C, żeby ktoś tu zaraz nie wyjechał z analogowymi lustrzankami
    > manualnymi.
    Chyba ktoś z wybujałym sentymentem do starych czasów. Goła matówka nie
    dawała żadnego komfortu, klin dalmierzowy pomagał, ale np. do makro
    się nie nadawał, poza tym zwyczajnie wkurzał.

  • 12. Data: 2012-11-18 20:33:59
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-11-17 02:29, Karol Piotrowski pisze:
    > Witam:)
    >
    > Na chwile obecna uzywam jako body analogowej Minolty Dynax 5,
    > sprawuje sie calkiem niezle, ale czasem jednak przydalby mi sie
    > sprzet cyfrowy. Praktycznie wszystkie moje obiektywy (poza
    > zakurzonym kitowym 28-80 f3.5-5.6 do robienia zdjec u cioci
    > na imieninach) to dobre komunistyczne wynalazki na M42.
    > Wartego uwagi sprzetu typu lampy blyskowe kompatybilne
    > tylko z jednym systemem nie posiadam, wiec jestem otwarty
    > w tej kwestii (redukcja gwint - bagnet to pomijalny koszt;)),
    > chcialbym, zeby moje body:

    Odezwij się na priv.
    Mam GX-20 do opchnięcia.

    JD

  • 13. Data: 2012-11-19 14:26:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Karol Piotrowski napisa?(a):

    [...]

    > Doradzcie wiec cos drodzy Grupowicze, budzet rzedu 1000 zl :)

    Chcesz k200d? ;) za tysiaka to nawet z gripem i kitem ;)

    > Thank you from the mountain,

    Z góry piękny widok jest... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 14. Data: 2012-11-19 19:16:01
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Karol Piotrowski wrote:

    [ciach]
    > A nie zlamie mi sie to malenstwo, jak podlacze do niego jakies 135/2 i
    > przykrece do statywu?
    [ciach]

    Nie powinno mój nex 3 wyrtrzymuje cosine 100 macro z 10cm pierścieni
    pośrednich. Co prawda podtrzymuję ręką obiektyw, ale nie zawsze.
    Z tanim nexem, jest za to wiele innych problemów, więc ja go gorąco
    odradzam, mimo moich początkowych zachwytów.
    Za to współpraca z m42 jest bezproblemowa.

    Bo(o)t manager

  • 15. Data: 2012-11-25 20:35:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jak ktoś wcześniej pisał - SLT z trybem Focus pick(czy jakoś tak). Masz
    wizjer(elektroniczny co prawda, ale jak w sklepie się bawiłem, to bardzo
    dobry, choć zbyt mocno ma podkręcony podkręcony kontrast - giną
    szczegóły w głębokich cieniach). Ja bawiłem się Pentaksem K100D z
    manualnymi szkłami. W tamtych czasach było to najlepiej współpracujące
    rozwiązanie(stabilizacja, potwierdzenie ostrości). Zaś od czasu
    wprowadzenia(chyba niedawno) focus picking w połączeniu z LV jest to
    najlepsze rozwiązanie. Jak zależy ci na kadrowaniu w wizjerze, to tylko
    SLT od Sony. Tylko chyba nie każdy ma focus picking.
    Podsumowując - jako pentaksiarz, w chwili obecnej polecam jakiś aparat z
    focus picking.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    WWW.GLOSUJINACZEJ.PL

  • 16. Data: 2012-11-30 18:25:13
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 17 listopada 2012 02:29:55 UTC+1 użytkownik Karol Piotrowski napisał:
> [...]
    >
    > * tetrisa.
    >
    > W zasadzie to nawet chetnie bym kupil po prostu Dynaxa 7D
    >
    > uzywke, ale mam wrazenie, ze egzemplarze wystawione na
    >
    > na przyklad alledrogo nie dosc, ze kosztuja duzo w stosunku
    >
    > do ich wieku, to ich 'tylko 5000 zrobionych zdjec, kupiona
    >
    > zabawka dla wnuczka, ktory nie zainteresowal sie fotografia'
    >
    > to cos jak 15-letni opel "w dieslu", jezdzony przez Niemca do kosciola
    >
    > z przebiegiem 20000 km, 'super okazja nic nie stuka nic nie
    >
    > puka tylko lac i jechac'.
    >
    > Doradzcie wiec cos drodzy Grupowicze, budzet rzedu 1000 zl :)

    Kup body w euforii
    http://www.sklepy24.pl/szukaj/euforia+pl+body+damski
    e+sm+5123+1064

  • 17. Data: 2012-12-01 10:09:18