  • 11. Data: 2009-07-07 21:27:44
    Temat: Re: Niedrogi Notebook 17"
    Od: Krzysiek <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:51:32 +0200, Piotrek napisał(a):

    > po pierwsze do twoich wymagan to najbardziej pasuje maly desktop a nie
    > notebook.
    > jesli juz koniecznie notebook bo taka jest teraz moda jak widac to polecam
    > normalny w miare mobilny sprzet z matryca 14-15" a nie kobyle z 17" ktora
    > ani mobilna nie jest ani pracowac na bateri dlugo nie potrafi.
    > do tego kup sobie monitor +20", mysz i klawiature i bedziesz mial calkiem
    > rozsadny zestaw do pracy.
    > na samym notebooku to trzeba byc masochista zeby meczyc sie z praca biurowa
    > :)

    W zasadzie mam podobne zdanie, też zawsze jestem za stacjonarką _ale_...

    Naprawdę nie ma miejsca na stawianie tego na zasadzie standardowego stałego
    stanowiska pracy, czyli klawiatura, mysz, monitor. To ma być komputer dla
    żony, która będzie go używała prawdopodobnie w kilku różnych miejscach w
    mieszkaniu, w zależności od tego gdzie będzie akurat wolna przestrzeń (np.
    w pokoju gościnnym przy stole). A po zakończonej pracy będzie go chowała do
    torby. Więc potrzebuję czegoś w miarę ergonomicznego z klawiaturą o
    wydzielonym bloku numerycznym i sensownym układzie klawiszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    pisząc na mail dodaj k na początku adresu

  • 12. Data: 2009-07-08 07:40:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 7 Jul 2009 23:27:44 +0200, Krzysiek <i...@w...pl> wrote:

> [...]
    >torby. Więc potrzebuję czegoś w miarę ergonomicznego z klawiaturą o
    >wydzielonym bloku numerycznym i sensownym układzie klawiszy.

    Jak tak to polecam np. takiego jak mam ja: HP 6820s. Tylko że to duża
    kobyłka. Ma wydzielone klawisze numeryczne i matową matrycę. Nie licz
    na dłużej niż 2h pracyna baterii. Ja go uzywma najczęściej do pracy w
    terenie gdy potrzebuje mieć na ekranie dużo danych - stąd mój wybór 17
    cali a nie mniejszych. A i tak na co dzień używm netbooka z 10 calami.
    I do 90% moich zatosowań starcza. Tylko że te 90% to z praca biurową
    niewiele mają wspólnego. ;-)

    Zdrówko

  • 13. Data: 2009-07-10 11:56:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 07.07.2009 23:27, Krzysiek pisze:
> [...]
    > żony, która będzie go używała prawdopodobnie w kilku różnych miejscach w

    No to nie "nie ma miejsca" tylko "będzie zmieniał miejsce".
    To *spora* różnica.

> [...]
    > torby. Więc potrzebuję czegoś w miarę ergonomicznego z klawiaturą o
    > wydzielonym bloku numerycznym i sensownym układzie klawiszy.

    Czyli niestety będzie skazana na pracę w niesprzyjających
    warunkach.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |