  • 1. Data: 2012-07-11 16:38:18
    Temat: Niedroga, klasyczna mysz przewodowa, ew. radio, ew. bt?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Ktora z ponizszych tanich myszy przewodowych wybrac?

    - MODECOM MC-M4 BLACK OEM BEZ LOGO
    http://www.net-s.pl/index.php?id=3&ss=7&c=18&s=113&g
    =115925&n=PRZEWODOWA-MYSZ-MODECOM-MC-M4-BLACK-OEM-BE
    Z-LOGO

    - Logitech B110 (OEM)
    http://www.euro.com.pl/myszy/logitech-b110.bhtml

    - A4Tech Q3-350 Mini czarna USB
    http://www.x-kom.pl/p/68634-mysz-przewodowa-a4tech-q
    3-350-mini-czarna-usb.html

    - Icon7 D100 Laser USB
    http://www.komputronik.pl/product/68827/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia/Icon7_D100_Laser_USB.html
    ?

    Ew. cos z radiem - tylko jak czesto w takich tanich
    trzeba zmieniac baterie (przy ~10h pracy dziennie)?

    - Tracer Blaster RF TRM-150W nano mini black
    http://www.komputronik.pl/product/110905/Sprzet_komp
    uterowy/Peryferia/Tracer_Blaster_RF_TRM_150W_nano_mi
    ni_black.html

    - MODECOM MC-WM4 Bezprzewodowa Black
    http://www.net-s.pl/index.php?id=3&ss=7&c=18&s=113&g
    =186099&n=Mysz-MODECOM-MC-WM4-Bezprzewodowa-Black

    PS
    Mysz ma byc klasyczna, niezawodna, scroll musi "pykac" podczas obracania,
    itd :)

  • 2. Data: 2012-07-12 01:13:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Q pisze tak:

    > Ew. cos z radiem

    M180
    M195
    M185
    MK260

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-07-12 09:44:18
    Od: a...@p...pl

    logitech M215 (lub jest mutacje w pudelkach/bez pudelka) - cena ca
    60-70zl.

    zasilanie 1x AA, akumulator Eneloop przy srednim uzyciu (2-4h)
    wystarcza na 4 miesiace. Mam ja od 2 lat.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-07-12 20:28:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 11 Jul 2012 16:38:18 +0200, "Q" <n...@s...org> wrote:

    >Ew. cos z radiem - tylko jak czesto w takich tanich
    >trzeba zmieniac baterie (przy ~10h pracy dziennie)?

    http://allegro.pl/mysz-microsoft-wireless-1000-bezpr
    z-nano-usb-w-wa-i2427323619.html

    Ja polecam coś takiego. Kupiłem w Leklerku za całe 39 zł. Pierwsza
    bezprzewodowa mysz która działa tak, jak powinna. Scroll coprawda nie
    "pyka", ale mimo to polecam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-07-13 08:56:17
    Od: Zachu <...@...pl>

> [...]
    >
    > Ja polecam coś takiego. Kupiłem w Leklerku za całe 39 zł. Pierwsza
    > bezprzewodowa mysz która działa tak, jak powinna. Scroll coprawda nie

    Ile czasu działa na 1 baterii A?

    --
    Zachu

  • 6. Data: 2012-07-13 23:07:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Jul 2012 08:56:17 +0200, Zachu <...@...pl> wrote:

    >Ile czasu działa na 1 baterii A?

    Kupiona była gdzieś koło marca b.r. Działa na tej samej baterii cały
    czas. Wszystkie te modecomy czy inne 4cube przy takim samym obciążeniu
    zjadały baterie w zastraszającym tempie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-07-13 23:46:03
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 12 Jul 2012 20:28:14 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Ja polecam coś takiego. Kupiłem w Leklerku za całe 39 zł. Pierwsza
    >bezprzewodowa mysz która działa tak, jak powinna. Scroll coprawda nie

    widziana byla w Auchan za 59 zl - tez sie nad nia zastanawialem, ale
    Logitech M215 byl sprawdzony...a poza tym nie potrzebowalem w tej
    chwili, wiec sobie odpuscilem.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2012-07-14 05:17:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Mysz ma byc klasyczna, niezawodna, scroll musi "pykac" podczas obracania,
    > itd :)

    Nie używam myszki na laptopie, bo wolę touchpad, ale czasami przynoszą mi
    ludzie PCeta bez portu PS2 i musiałem zakupić mysz i klawiaturkę na USB.
    Myszkę i klawiaturkę kupiłem w Kauflandzie:
    http://www.swistak.pl/a43864763,MOUSE-OMEGA-OM-400-W
    IRELESS-2-4GHz-800-1200-1600DP.html
    za 22,50zł, plastiki ma takie sobie, ale działa i ma 3 lata gwarancji. :-)
    Klawiaturka kosztowała 9,99zł. :-)