eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
  • Data: 2013-03-10 18:01:11
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > No toś mnie teraz rozbawił :-)) Aż się tu roi od nich...

    > Krótki test:
    > napisz mi trzy wady Androida które dla Ciebie są najbardziej
    > uciążliwe.

    1. brak sensownej obsługi flasha
    2. brak playera do systemu squeezebox, jest tylko sterownik.
    3. brak playera ze sterowniem do systemu dvbviewer

    w tym sęk że ja nie oczekuję od systemu operacyjnego jakiś cudów na kiju.

    mam tablet sony i jestem z niego zadowolony, chodzi jak trzeba, robi co ma
    robić, ma dobry ekran, ładną obudowę.

    jestem zadowolony też z windows :)

    nie byłem zadowolony za to z telefonu z symbianem.