  • 1. Data: 2010-04-19 09:18:43
    Temat: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Witam,

    Szukam nagrywadła- małego, czarnego pudełka, z 1 wyjściem i kilkoma wejściami
    AV (cinch albo Euro) oraz złączem USB, potrafiącym nagrywać (i później
    odtworzyć) sygnał z wejścia wideo na pendrive/HDD w popularnym formacie.
    Nie musi mieć napędu DVD, HDD, tunera ani analogowego ani cyfrowego.
    Nie musi obsługiwać Haj Definiszyn, nie musi wyświetlać youtube ani grać
    muzyki po WLAN. Czy ktoś w ogóle takie coś produkuje?

    Znalazłem jedynie klasyczne nagrywarki z DVD i HDD, ewentualne krowiaste
    i drogie "kombajny" w rodzaju Hyundai mBox tudzież tunery satelitarne
    (np. AZBOX, Ferguson Ariva).

    Dzięki za wszelkie tropy.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2010-04-19 11:38:23
    Temat: Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

> [...]
    >
    > Znalazłem jedynie klasyczne nagrywarki z DVD i HDD, ewentualne krowiaste
    > i drogie "kombajny" w rodzaju Hyundai mBox tudzież tunery satelitarne

    poszukaj w necie pod hasłem: Pinnacle Video Transfer
    spełni przynajmniej czesc Twoich założeń

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2010-04-20 05:28:45
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    TomekM rzecze:

    > poszukaj w necie pod hasłem: Pinnacle Video Transfer

    Dzięki, to już jest prawie to :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-04-21 20:43:39
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    TomekM wrote:

    > poszukaj w necie pod hasłem: Pinnacle Video Transfer

    Fajne. Interesuje mnie coś takiego do pracy w terenie. Gdzieś na fotkach
    zauważyłem na obudowie gniazdo zasilania "5V 1,5A" - ciekawe, czy to
    tyle ciągnie ze względu na procesor, czy to na wypadek podpięcia
    twardego dysku zasilanego z USB.

    Mirek.

  • 5. Data: 2010-04-22 06:06:52
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    TomekM rzecze:

    > poszukaj w necie pod hasłem: Pinnacle Video Transfer
    > spełni przynajmniej czesc Twoich założeń

    Znalazłem jeszcze Emtec N100- prawie to samo :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2010-04-26 20:58:00
    Od: "Jan Kowalski" <c...@N...gazeta.pl>

    TomekM <adm[@]chrzanow.pl> napisał(a):

    > poszukaj w necie pod hasłem: Pinnacle Video Transfer
    > spełni przynajmniej czesc Twoich założeń
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Fajna zabawka z tym, że ma przynajmniej trzy wady:
    -kiepsko lub wcale obsługuje dyski mechaniczne o dużych pojemnościach.
    Sensownie da się to używać tylko z pendrivami
    -w najlepszej jakości nagrywa z przeplotem z zazwyczaj nie jest to już dobra
    jakość
    -przy wielogodzinnych nagraniach pojawia się prychanie na ścieżce dźwiękowej,
    u mnie pojawia się to po +/- 10h nagrywania.

    Mimo wszystko jest to bardzo fajne urządzenie, pracuje pewnie i bez
    najmniejszego hałasu. Utworzony plik (video h264, audio MP4A) bez problemu
    czyta np. VLC.

  • 7. Data: 2010-04-26 21:38:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Jan Kowalski wrote:
    > -w najlepszej jakości nagrywa z przeplotem z zazwyczaj nie jest to już dobra
    > jakość
    Nagrywa z przeplotem, bo pewnie źródło jest z przeplotem.

    > -przy wielogodzinnych nagraniach pojawia się prychanie na ścieżce dźwiękowej,
    > u mnie pojawia się to po +/- 10h nagrywania.

    Może ma to związek z przekroczeniem pewnej wielkości pliku?

    Mam prośbę kolego - mógłbyś zmierzyć pobór prądu na zasilaniu 5V?
    Podczas nagrywania na pendrive w najwyższej jakośći.

    Mirek.

  • 8. Data: 2010-04-27 19:51:47
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
    > Fajna zabawka z tym, że ma przynajmniej trzy wady:
    > -kiepsko lub wcale obsługuje dyski mechaniczne o dużych pojemnościach.
    > Sensownie da się to używać tylko z pendrivami
    Hmmm... w instrukcji piszą o zmieszczeniu 187 godzin na dysku 250GB w
    wielu częściach. Maksymalny rozmiar jednego pliku, to 4GB/6 godzin
    nagrania. Jakie dyski masz na myśli pisząc "duże pojemności" - Terabajt?
    W instrukcji jest też informacja o aktywacji ukrytej funkcji najlepszej
    jakości przez utworzenie pliku "best.txt" w katalogu "video". Ciekawe.

> [...]
    > -przy wielogodzinnych nagraniach pojawia się prychanie na ścieżce dźwiękowej,
    > u mnie pojawia się to po +/- 10h nagrywania.

    Znaczy że miałeś kilka plików, w sumie tworzone przez 10 godzin jeden za
    drugim, czy udało Ci się zrobić jeden dłuuugi?

    > Mimo wszystko jest to bardzo fajne urządzenie, pracuje pewnie i bez
    > najmniejszego hałasu. Utworzony plik (video h264, audio MP4A) bez problemu
    > czyta np. VLC.

    Właśnie - mi się też spodobało i chyba sobie kupię.
    Maciek