  • 131. Data: 2011-12-30 09:51:20
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Pisałem o Desire, zresztą było parę postów wyżej.

    Desire to seria modelowa zaczynając od Desire, Desire S, Desire Z, Desire HD
    ... żona ma zwykłego Desire a ja mam Desire HD i są to dwie zupełnie różne
    półki jakościowe. Ale ok niech będzie że zwykły :)

    > Nigdy nie miałeś HTC - to ma być przykład normalnej rozmowy, czy bezradny
    > atak fanboja?

    ?? nie rozumiem ci do mnie piszesz ?? jak to nie miałem jak mam .. ?? o co
    ci chodzi ??

    > A ja mam/miałem różne telefony w tym HTC, lubię je często zmieniać bo mi
    > się zwyczajnie nudzą. I na podstawie moich doświadczeń stwierdzam, że HTC
    > to nic nadzwyczajnego na tle innych telefonów. Patrzę obiektywnie bo nie
    > jestem związany na dłużej z żadną marką.

    Ja też miałem w swoich łapach Nokie, LG, Motorolle, Philipsa, Samsunga, SE
    ... obecnie HTC co nie znaczy że nie zmienię go na coś innego ... nie bronię
    marki tylko podaję fakty z użytkowania akurat tego modelu telefonu.
    W szufladzie leżą jeszcze Nokia N95 i SE-710 i jakiś LG z klapką jak by co
    :) jak chcesz porozmawiać o nich zapraszam :)

  • 132. Data: 2011-12-30 14:44:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-12-26 21:27, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:11:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    >No ba - tyle, że to nie NE, a problem zasięgu sieci.

    No coz - siec jest jaka jest. Kazda ma biale plamy.
    A nawigacja nie kazda :-)

    >Nie bardzo. Raczej wprost nie jest zabronione. Falandyzujesz.

    Trudno, taka mamy konstytucje i takie jest moje prawo :--)

    >Skoro tak, to bez jaj - sam sobie zaprzeczasz.

    Wiem ktora droga sie wyjezdza na Olsztyn wiec nie musze sprawdzac od
    poczatku :-)
    A potem grzebie.

    >Czy ja wiem? Widać chyba wystarczająco, a jak ktoś myśli to taka
    >nawi raczej nie wyprowadzi w powietrze.

    Do ktorego Olsztyna to moze i widac, ale czy prowadzi przez Torun,
    Wloclawek czy Plock to juz nie widac.

    Albo jadac z Piotrkowa do Warszawy znajdz wlasciwa droge, czyli inna
    niz 8-ka.
    To na duzym ekranie komputera mam problem, a co dopiero na tym
    lufciku z nawigacji.

    >LOL - w którą stronę? Moja żonka twierdzi, że często jestem odporny
    >na "sugestie" nawigacyjne.

    A np jestem w Gliwicach i chce sie dostac do Dabrowy. Pamietam to
    trzeba kurs polnocno-wschodni przyjac, a nawigacja mnie prowadzi na
    poludnie.
    To sobie mysle, o ty glupia *, nie bede jechal 30 km dalej tylko
    dlatego ze to minute krocej, a przeciez kawalek na polnoc jest calkiem
    fajna 4-ro pasowa droga, ktora mnie doprowadzi wprost do celu.

    Wiec jade w przeciwna strone, ta zamiast pomoc (*) tylko "zawroc
    zawroc" potrafi, ja duren zamiast zaparkowac i zaplanowac, to jade na
    wyczucie, na tym *** Slasku zadnego pomocnego drogowskazu tez nie
    uswiadczysz, podjechalem pod tory, przejazdu nie ma, ulice
    jednokierunkowe, pokrecilo mnie pare razy w kolko, w koncu wyjechalem.
    I wpakowalem sie w jedne roboty, w drugie - choc o tym akurat wiedziec
    nie mogla. A na koniec popatrzylem sobie na mape - to jest w zasadzie
    na wschod, i trasa przez autostrade jest raptem 5 km dluzsza.
    (*) - czyli chciala pomoc, ale nie docenilem :-)

    >Nieprawda - takie zachowania ma w sytuacji, kiedy jest błąd w mapach.
    >Sam mam tak pod domem :)

    Nie - to czas przeliczenia. plus transmisji z serwera itp.
    Dobrze radzi, tam trzeba skrecic, tylko ja jezdze szybko i juz ten
    zjazd przejechalem :-)
    Wiec widzi ze zle jade, znow przelicza, i znow mi proponuje ... za
    pozno ..

    >Pozwolę sobie jednak na polimeryzację ;)

    Moze kiedys sfilmuje.
    Ewentualnie ... masz szybszy telefon :-)

    J.

  • 133. Data: 2011-12-30 15:27:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-12-2011 09:51, Chris pisze:
    > ?? nie rozumiem ci do mnie piszesz ?? jak to nie miałem jak mam .. ?? o
    > co ci chodzi ??

    Masz problemy ze zrozumieniem tego co sam napisałeś?
    > W szufladzie leżą jeszcze Nokia N95 i SE-710 i jakiś LG z klapką jak by
    > co :) jak chcesz porozmawiać o nich zapraszam :)

    Nie czuje takiej potrzeby żeby reklamować jakiś produkt, nikt mi za to
    nie płaci.

    --
    Paweł

  • 134. Data: 2011-12-30 15:34:40
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Masz problemy ze zrozumieniem tego co sam napisałeś?

    Na razie to ty masz jakis problem, polecam i ść z tym do lekarza może coś
    zaradzi ,.....

    > Nie czuje takiej potrzeby żeby reklamować jakiś produkt, nikt mi za to nie
    > płaci.

    A gdzie tu widzisz reklamę ?? od kiedy to wymiana zdań na jakiś temat równa
    się reklamie ??

  • 135. Data: 2011-12-30 15:47:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Dec 2011 11:00:11 +0100, w
    <l...@4...com>, jerzu
    <t...@i...pl> napisał(-a):

    > Tak BTW Motki d160, to tam wielkim wyzwaniem było skasowanie SMSa. W
    > instrukcji nie było to opisane, sam pytałem się o to na
    > pl.misc.telefonia.gsm :)

    Pamiętam ten telefon -- nic w nim nie można było zrobić normalnie.

  • 136. Data: 2011-12-30 15:51:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Dec 2011 20:00:04 +0100, w <jdidc8$jdh$1@mx1.internetia.pl>, DoQ

    > Nie ma takiej potrzeby. Android ma opcję którą odhaczasz "Wyłącz dane w
    > roamingu" - cały czas mam wyłączone.

    I szczęśliwy użytkownik Playa straci połączenie, gdy przełączy go na Plusa lub
    Orange.

  • 137. Data: 2011-12-30 15:52:24
    Temat: Re: Niech żyj? smartfony i naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Dec 2011 18:15:51 +0100, w <jdi789$933$1@inews.gazeta.pl>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nokia C6 musi byc przy oknie, a i tak potrzebuje 5 minut.

    A Blade nie łapie, nawet położony na balkonie (czasem łapie).
    Niby widzi 4 satelity, ale zafiksować się nie może.

    Lokalizacja Wifi działa rewelacyjnie, ale z kolei NE nie chce z niej korzystać.

  • 138. Data: 2011-12-30 15:53:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Dec 2011 08:32:12 +0100, w <jdjpdt$cv8$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > J.F nabazgrał(a):

    > AM ma traffic chyba że masz pirata .. :):)
    > Bez problemu można podłączyć z telefonem o ile ma się w navi BT.

    Ostatnie zdanie nie jest do końca prawdziwe.

  • 139. Data: 2011-12-30 15:57:15
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Ostatnie zdanie nie jest do końca prawdziwe.

    Sprawdzałeś to ?? powinno działać chyba że BT jakieś chińskie :)

  • 140. Data: 2011-12-30 19:35:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Ostatnie zdanie nie jest do końca prawdziwe.

    >Sprawdzałeś to ?? powinno działać chyba że BT jakieś chińskie :)

    Oprocz hardware jest jeszcze software :-(

    W zasadzie mozna by zalozyc ze jesli jest BT to i taka opcja powinna
    byc ... ale od kazdej reguly sa wyjatki :-(

    J.