  • 111. Data: 2011-12-29 18:19:42
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 18:15, John Kołalsky pisze:

    > Fenomen jak fenomen. HTC robiło smartfony jak inni jeszcze o nich nie
    > słyszeli.

    No i?

    --
    Paweł

  • 112. Data: 2011-12-29 18:26:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ja czekam z niecierpliwością na AM dla Androida. Do tego jakieś
    > sensowne HTC, uchwyt i działający w tle soft do wideorejestracji trasy. :P

    Mogliby wypuścić jakąś wersję "lajt". Nie wiem czy tylko ja odnoszę
    takie wrażenie, ale jeszcze 2 generacje i AM będzie ważyć tyle co
    Windows 7...

    --
    Paweł

  • 113. Data: 2011-12-29 18:27:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 18:15, J.F pisze:

    > Zalezy. Stara tania akira z biedronki na srodku pokoju po minucie lapie
    > fixa. Co prawda tylko 2D, ale lapie, mimo gestej zabudowy dookola.

    A łapie informacje nt. natężenia ruchu ? :)

    --
    Paweł

  • 114. Data: 2011-12-29 18:55:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    W dniu 29-12-2011 15:56, Sebastian Kaliszewski pisze:

    >W czym problem? Wtedy fixuje pozycję bez wspomagania AGPS. W moim
    >tel. zajmuje to jakieś 30-45s.

    Zakladajac ze na czas wylaczyles te opcje.
    Zlotowka co prawda nie pieniadz, mozna wylaczyc nastepnym razem.

    No i oczywiscie tytulowy NE bez lacznosci bedzie ci sluzyl wielka
    pomoca :-)

    J.

  • 115. Data: 2011-12-29 19:05:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A łapie informacje nt. natężenia ruchu ? :)

    Nie, ale mowa byla o odbiornikach.

    Juz raz widzialem taka co miala kiepski, albo urwany kabelek od
    antenki.
    Czlowiek ruszyl, pobladzil, dojechal w koncu (krotki kurs) - a ona
    ciagle nie wiedzialaby o natezenie ruchu gdzie zapytac :-)

    A tak swoja droga .. hm, AM jakis traffic ma .... da sie jakos
    podlaczyc tania nawigacje do internetu ? Chocby przez telefon w
    kieszeni ..

    J.

  • 116. Data: 2011-12-29 20:00:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 18:55, J.F pisze:

    > Zakladajac ze na czas wylaczyles te opcje.
    > Zlotowka co prawda nie pieniadz, mozna wylaczyc nastepnym razem.

    Nie ma takiej potrzeby. Android ma opcję którą odhaczasz "Wyłącz dane w
    roamingu" - cały czas mam wyłączone.

    --
    Paweł

  • 117. Data: 2011-12-29 20:55:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Prawie każdy kontakt z nową techniką może spowodować małe zamieszanie -
    > choćby jak odblokować ekran, ale wybacz, nikt poza kompletnym moronem, lub
    > osobnikiem, który nigdy nie używał jakiegokolwiek telefonu komórkowego nie
    > będzie miał problemu z zadzwonieniem z telefonu z Androidem. To jedna
    > ikonka tak oczywista, że aż strach - potem tylko wybranie numeru.

    Tam akurat chyba szło o redial.

  • 118. Data: 2011-12-29 21:57:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-12-29 18:19, *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No i?

    No i nadal robi - sporo bym dał, żeby wymienić swojego Galaxy S (bez
    docinek - dostałem od szwagra :) ) na HTC Sensation :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 119. Data: 2011-12-29 21:58:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-12-29 20:55, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tam akurat chyba szło o redial.

    A to jeszcze łatwiej - numeru nie trzeba wybierać ;)

  • 120. Data: 2011-12-29 22:31:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 21:57, Mirek Ptak pisze:
    > No i nadal robi - sporo bym dał, żeby wymienić swojego Galaxy S (bez
    > docinek - dostałem od szwagra :) ) na HTC Sensation :)

    Szkoda, że tyle czasu robi a do tej pory nie potrafił zrobić porządnych
    multimediów i skutecznego zarządzania energią. Zaś co do Galaxy S - to
    nie ta liga ;>

    --
    Paweł