  • 1. Data: 2012-03-18 08:55:40
    Temat: Nie wyłącza się.
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    Co moze być przyczynas niewyłączania się zasilacza? Komputer z XP HOME
    SP3. Po zamknięciu systemu słychać, że dyski się zatrzymują, ale wiatrak
    w zasilaczu nadal chodzi. W trybie awaryjnymm jest to samo. Można
    wyłaczyć poprzez przytrzymanie przycisku przez kilka sekund.
    --
    niebieski

  • 2. Data: 2012-03-18 08:59:29
    Temat: Re: Nie wyłącza się.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 09:55:40 +0100, niebieski napisał(a):

    > Po zamknięciu systemu słychać, że dyski się zatrzymują, ale wiatrak
    > w zasilaczu nadal chodzi.

    Jaki to zasilacz? Może ma taki ficzer że wiatrak działa dopóki nie
    schłodzi? (choć jeszcze czegos takiego nie widziałem:)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-03-18 09:09:53
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 18.03.2012 09:59, Jacek Maciejewski pisze:

    > Jaki to zasilacz? Może ma taki ficzer że wiatrak działa dopóki nie
    > schłodzi? (choć jeszcze czegos takiego nie widziałem:)
    Nic ztych rzeczy. Wcześniej działało.

    --
    niebieski

  • 4. Data: 2012-03-18 13:17:29
    Od: Petersonix <p...@g...pl>

> [...]

    > w zasilaczu nadal chodzi. W trybie awaryjnymm jest to samo. Można
    > wyłaczyć poprzez przytrzymanie przycisku przez kilka sekund.

    Petersonix