  • 11. Data: 2011-12-15 23:06:10
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
    >
    > Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

    Ech, piracie megrimis, wyraźnie widać, że nie rozumiesz specyfiki pracy
    kierowcy ciężarówki. On na drodze pracuje i po prostu musi zdążyć, a jak
    wiadomo cel uświęca środki. Poza tym nic się nie stało, więc o co
    właściwie chodzi? Najwyraźniej gość ma umiejętności, żeby tak jeździć,
    czego nie można powiedzieć o Tobie, skoro przywaliłeś w nieruchomą
    przeszkodę! Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

  • 12. Data: 2011-12-15 23:06:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Widać nie jesteś jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!

    Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

  • 13. Data: 2011-12-15 23:07:37
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/15/2011 11:06 PM, to wrote:
    (ciach)

    > Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

    Oczywiście. Zazdroszczę okrutnie. Nie masz wyobraźni
    jak bardzo.

  • 14. Data: 2011-12-15 23:08:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin v...@i...pl

    > Chyba bym sie posrał w takiej sytuacji.

    Kolejny. Idźcie może grupowo do proktologa. :>

  • 15. Data: 2011-12-15 23:09:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Oczywiście. Zazdroszczę okrutnie. Nie masz wyobraźni jak bardzo.

    Wiedziałem!!!1jeden

  • 16. Data: 2011-12-15 23:09:25
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/15/2011 11:06 PM, to wrote:
    > begin DoQ

    > Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

    On co najwyżej się wypróżnia w sposób niekontrolowany.

  • 17. Data: 2011-12-15 23:09:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/15/2011 11:09 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Wiedziałem!!!1jeden

    Nic nowego. Każdy to wie.

  • 18. Data: 2011-12-15 23:10:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-12-2011 23:06, to pisze:

    > Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

    Ja się pytam, gdzie w tym czasie byli jego rodzice??!

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-12-15 23:16:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, to <t...@x...abc> wrote:

    > Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

    Ty, ale jak zrobisz stop-klatke i zuma to zobaczysz, ze on ma zalozone
    Frigo w naczepie, a na jednej jest chyba waz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-12-15 23:17:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 21:44:50 +0000, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> said:

    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
    >
    > (...) ale ja pierdole

    Autor wpisu tymi słowami chciał podkreślić emocje, które targnęły nim,
    gdy oglądał ten, jakże wstrząsający, film.
    W głowie mieszały mu się słowa uznania dla kierwcy driftującej
    ciężarówki za kunszt niespotykany na codzień i opanowanie, wiekiej
    przecież, maszyny, ze słowami nagany dla kierowców poruszających się w
    trudnych warunkach z nadmierną prędkością i zachowujących zbyt małe
    odległości od siebie. Całość owej gonitwy myśli okraszona została
    radością, że nie doszło do niewyobrażalnej (*) tragedii, która mogłaby
    pociągnąć za sobą ofiary ze sprzętu i ludzi.
    Emocje te targnęły nim...

    > kurwa......

    ...mocno.

    (*-niewyobrażalna tragedia - tragedia, której nie można sobie wyobrazić)
    --
    Bydlę