  • 71. Data: 2010-03-27 22:48:03
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "WW" hog4ml$2f6$...@a...news.neostrada.pl

    > Jakaś kobieta tak długo czekała na ,,opis'', że urodziła dziecko
    > w czasie oczekiwania. Niestety urodziła stojąc -- dziecko miało
    > połamana czaszkę. Trudno uwierzyć, ale to nie jest makabryczny żart.
    >
    > Inna sprawa, czy naprawdę kobieta nie mogła choćby przykucnąć lub
    > usiąść na podłodze? :) (albo na kolanach opisującej pielęgniarki)
    >
    > Dziecko po prostu spadło na podłogę/posadzkę z wiadomej wysokości.

    ..a w ktorym momencie pojawil sie smok?
    Bo wiesz.. w kazdej bajce powinien sie pojawic...hehe

    pzdr
    A.

  • 72. Data: 2010-03-28 00:23:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek V" holnoc$nms$...@a...news.neostrada.pl

    > Na to też ;)

    No to uważaj, bo po jednym lub dwóch trafisz za kratki. ;)
    Już lepiej udawać, że teściowa była ciężka i raz za razem upadał na ten nóż... ;)
    Ale czy ja wiem -- IMO w wariatkowie nie jest lepiej niż za kratkami. :)
    Już raczej lepszym rozwiązaniem jest ,,nieposiadanie'' teściowej. :)

    Ktoś zauważył (wśród bankierów) że to są nowoczesne małżeństwa -- bezteściowe. :)
    (i bezobrączkowe)

    -- Dlaczego nie pojechałeś do Wilna, choć
    nawet pod granicą zatankowałeś do pełna?
    -- Bo bałem się teściowych...
    -- ??
    -- W wyobraźni zobaczyłem masę teściowych
    przeklinających pod obrazem Marki Boskiej
    Ostrobramskiej swoje synowe... :)

    Jeśli wyleczę płucka, spróbuję ponownie...
    Zawsze mnie tam ciągnęło. :) Teraz to takie
    proste -- tylko trzeba doprowadzić zdrowie do porządku... :)

    Zasięg S40 jest mizerny -- miał palić 4 litry ON na setkę
    przy delikatnej jeździe, a palić potrafi 10 litrów ON na
    setkę. :) Panna Mercedes miała w trasie około 800 km zasięgu...

    S40 to samochód miejski!!! Do tras tak sobie nadaje się!
    W zasadzie trzeba go stale tankować!!! :) Na dodatek przedwczesne
    kupno zaowocowało zbyt dużym kosztem i bezkratkowością, co jeszcze
    mocniej bije po kieszeni... :) Gdybym kupił ze 2 miesiące później,
    zapłaciłbym o jakieś 3 tysiące mniej (za taki sam samochód lub
    nawet nieco lepszy) a nieco drożej mógłbym kupić okratowany... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2010-03-28 00:31:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" holst6$m54$...@i...gazeta.pl

    > Sięgnij do archiwum - znajdziesz sporo więcej "rewelacji" tego samego autorstwa :)

    I już wiadomo, dlaczego wiadoma kobieta wykrwawiała się niemal na oczach lekarza...

    Wiadomość o porodzie podało polskie radio -- właśnie wracałem z Andrzejek
    przygotowanych przez szefa salonu Volvo... Ale Polak to dureń, który nie
    uwierzy, póki nie oberwie belką po swojej głowie. :)

    Smoki (to do innego przygłupa) także były wtedy, gdy bawiono się wcześniakami
    wyciągniętymi z inkubatorów? :)

    Podano gdzie, kiedy (o której godzinie) i inne szczegóły ,,porodu''.

    A palenie noworodków piecu (TV) czy wyrzucanie na śmietniki
    lub zjadanie -- to tez okołosmokowe opowieści? :)

    -=-

    Tak naprawdę wierzycie w to, co podają media, ale wolicie udawać, iż nie wierzycie.

    -=-

    Dzieci przyznały się, że widziały, jak ich kolega tonie, ale bały się, wiec
    nie udzieliły mu pomocy... Także wolały wbić się w świat z baśni, udać
    zatroskanych losem kolegi, a próby wyjaśnienia, iż poszukiwany utonął
    na ich oczach -- kwitowali ,,smokami''...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2010-03-28 00:32:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tweedy" holqfu$n5h$...@n...onet.pl

    > Nie można od razu tak założyć, że "nie ustępujcie karetkom!". Wiadomo, że nasza
    służba zdrowia to same skur**syny i złodzieje co
    > widać w tym przypadku, ale jeśli już coś robią i jadą tą karetką nie można im
    przeszkadzać...

    Ja nie narzekam na lekarzy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2010-03-28 13:36:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    (...)
    > I już wiadomo, dlaczego wiadoma kobieta wykrwawiała się niemal na oczach
    > lekarza...

    DoQ miał rację :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 76. Data: 2010-03-28 14:07:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Artur Maśląg pisze:
    > Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > (...)
    >
    > DoQ miał rację :)

    Z tym nagłym brakiem leków? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 77. Data: 2010-03-28 14:30:04
    Temat: Re: Do tępego neelixa
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    neelix napisał(a):
    Powiem wprost, bo już mi sie lepiej przypomniałeś.
    Sperdalaj tępaku do szkoły, i nie wkurwiaj ludzi.
    --
    Krzysiek

    Psycholu, to do Tworek na leczenie. Takie psychole keżdżą po polskich
    drogach! No i wreszcie pokazałeś kim naprawdę jesteś-cham ze słomą w butach
    aż po pachy. Spieprzaj dziadu.
    neelix

  • 78. Data: 2010-03-28 14:36:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 08:42:01 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Nie porównuj ortografii z higieną. O ile brak higieny świadczy źle o osobie
    > nie przestrzegającej tej higieny, o tyle czepianie się czyjejś ortografii
    > oraz gwary lub złej polszczyzny świadczy tylko o buractwie czepiającego.

    Buractwo to jest to, co właśnie prezentujesz. Do tego wiele osób to
    wzrokowcy - w ten sposób również im robisz krzywdę.

    > ich wygody, a nie tworzone dla idei. Jeżeli większość ludzi mówi
    > "dwutysięczny dziewiąty" to należy to uznać za prawidłową formę, a nie
    > zmuszać ludzi do formy, która jest małoużywana "dwatysiące dziewiąty".

    Czepianie się form liczebników to już lekka przesada, ale zachowaj
    przynajmniej minimum poprawnej ortografii.

    > Co zaś wykształcenia - to się mylisz. Znam wielu ludzi wykształconych nawet
    > z tytułami profesora będącymi wykładowcami na uczelniach, którzy popełniają
    > wiele błędów zarówno ortograficznych jak i językowych.

    I to znaczy, że musisz robić tak samo?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 79. Data: 2010-03-28 15:01:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Borys Pogoreło pisze:
    (...)
    > Buractwo to jest to, co właśnie prezentujesz.

    Więcej znajdziesz w archiwum :(

    > Do tego wiele osób to
    > wzrokowcy - w ten sposób również im robisz krzywdę.

    Jeżeli ktoś deklaruje, że "wisi mu to", to nie spodziewaj się
    zrozumienia. W pewnym momencie też się nabawiłem wtórnego analfabetyzmu,
    ale było to związane z brakiem pliterek. Od lat nic nie stoi na
    przeszkodzie, by pisać zgodnie z zasadami ortografii, z użyciem znaków
    diakrytycznych. Ja wiem, że usenet, ja wiem, że tu nie obowiązuje
    język literacki, ale bez przesady. Nie wspomnę już o tym, że chyba
    większość MUA (Klient poczty elektronicznej) posiada stosowne
    wsparcie w zakresie kontroli pisowni.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 80. Data: 2010-03-28 15:51:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Buractwo to jest to, co właśnie prezentujesz. Do tego wiele osób to
    > wzrokowcy - w ten sposób również im robisz krzywdę.

    Mój analfabetyzm jest wtórny. Im dłużej korzystam z forów internetowych tym
    więcej błędów popełniam.
    Co do sprawdzania pisowni automatycznie jak niektórzy tutaj piszą, że
    wiekszość MUA posiada wsparcie w zakresie kontroli pisowni to odpowiem tak:
    to jest prawda, ale ja użyywam OE, który sprawdza pisownię po zainstalowaniu
    MS Office. Niestety nie mam MS Office, nie chcę mieć i nie będę miał, bo po
    pierwsze nie lubię tego oprogramowania, a po drugie nie używam nielegalnego
    oprogramowania, a wydatek 1500zł za taki szajs tylko po to, żeby sprawdził
    czy dobrze napisałem "starzysta" po prostu jest dla mnie zbytecznym
    wydatkiem.
    Uważam, ze jeżeli kogoś "boli" moja pisownia to niech nie czyta tego co
    piszę, doda mnie do KF-a, dokładnie tak samo jak ja to robię z niektórymi
    userami, których wypowiedzi pomijam.

    > Czepianie się form liczebników to już lekka przesada, ale zachowaj
    > przynajmniej minimum poprawnej ortografii.

    Dlaczego akurat to uważasz za lekką przesadę ?
    Albo czepiajmy się kazdego błędu niezgodnego z zasadami pisowni czy wymowy,
    albo nie czepiajmy się wcale i zajmijmy się tematem, na który dyskutujemy.
    Ja wybrałem to drugie, ale Ty uważasz to za buractwo. Jakim prawem ? Zauważ,
    ze spośród wielu userów nie jestem osobniekiem zbyt wybitnie popełniającym
    błedy ortograficzne, interpunkcyjne czy składniowe, ale oficjalnie twierdzę,
    że mam to gdzieś i nie czepiam się nikogo o takie błędy. Na dobrą sprawę
    także i Tobie bym znalazł wiele błędów. Tylko się pytam po co ?

    > I to znaczy, że musisz robić tak samo?

    Nie. Twierdzę, że to nie ma żadnego znaczenia, a tym bardziej nie ma nic
    wspólnego z wykształceniem.
    Sam wielokrotnie siadając do komputera i pisząc na grupy dyskusyjne robię to
    po ciężkim dniu pracy lub odrywając się na chwilę od innych zajęć. Zrobię
    "byka", a następnie czytając tę własną wypowiedź widzę gdzie popełniłem
    błędy. Jest to normalna cecha jakiej każdy nabywa czytając i pisząc na grupy
    dyskusyjne. Wiele osób popełnia błędy. Jednak uważam, ze czepianie się za te
    błędy jest typowym chamstwem i wynika zazwyczaj z ich kompleksów na punkcie
    własnego wykształcenia i wiedzy. Po prostu jak ktoś nie jest w stanie zabrać
    udziału w dyskusji merytorycznej, bo jego wiedza jest zbyt mała to się
    czepia pierdół takich jak ortografia czy interpunkcja, żeby zabłysnąć.