  • 41. Data: 2010-07-28 22:52:49
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 28.07.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Zwykle się wtedy używa koła zapasowego :-)

    Szczególnie kiedy ten model felgi nie jest łatwym do dostania a na
    drogach było kilka cm pieknego białego sniegu. Gratuluje pomyslu jazdy
    na kilkuletniej oponie letniej. Dodam tylko, że operację prostowania
    felgi ogarnąłem w 3 godziny bedac w pracy.

    > Nigdy, ale nie prostowałem felgi... chodzi mi o trwałość prostowanej.

    Mi też nigdy a chyba 5 z 8 kół miałem prostowane.

    > Radzę pobawić się jakąś aluminiową łyżeczką i ją pozginać parę razy
    > i zobaczyć jak wygląda jej trwałość...

    Proponuję poczytać o tym jak granica plastycznosci (w przypadku stopów
    Al, umowna granica plastycznosci) oraz ilosc cykli wpływają na
    wytrzymałość materiału i co np. dzieje się podczas odkształcania. Wiesz
    - dyslokacje, bliźniakowanie, poślizg dyslokacyjny i takie tam.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 42. Data: 2010-07-29 05:19:31
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > Któraś z przodu była jajowata? Jaka była odchyłka od sferyczności?

    Duża.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 43. Data: 2010-07-29 06:15:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
> [...]

    ??

    > Duża.

    A nieco konkretniej potrafisz napisać?
    Np. wyrazić ją w procentach długości promienia felgi lub obwodu?

    Bo bardzo duża nie mogła być bo byś poczuł...

  • 44. Data: 2010-07-29 19:37:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > A nieco konkretniej potrafisz napisać?
    > Np. wyrazić ją w procentach długości promienia felgi lub obwodu?
    > Bo bardzo duża nie mogła być bo byś poczuł...

    Ok, podaj wzor na tlumienie mojego zawieszenia.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 45. Data: 2010-07-29 22:38:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ok, podaj wzor na tlumienie mojego zawieszenia.

    Po co? I w jaki sposób?

    Ty mi napisz konkretnie jak duża była odchyłka.
    Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?

  • 46. Data: 2010-07-30 07:42:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Po co? I w jaki sposób?
    > Ty mi napisz konkretnie jak duża była odchyłka.

    Bo skoro wymagasz wyrażenia w procentach to znaczy że umiesz policzyć?
    Chociaż po wiedzy jaką prezentujesz, prędzej wybrandzlujesz powietrze
    żze szklanej kuli.

    > Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?

    Koło osobiście zakładałem na wyważarkę u siebie w warsztacie ośle.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 47. Data: 2010-07-30 14:30:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Bo skoro wymagasz wyrażenia w procentach to znaczy że umiesz policzyć?
    > Chociaż po wiedzy jaką prezentujesz, prędzej wybrandzlujesz powietrze żze
    > szklanej kuli.

    Ja chciałem wiedzieć co dla Ciebie znaczy "duża odchyłka".
    Dlatego pytałem o procenty. Nie mam zamiaru nic liczyć.
    No ale jak zwykle na konkrety nie można u Ciebie liczyć.

    > Koło osobiście zakładałem na wyważarkę u siebie w warsztacie ośle.

    No i po co te epitety? Czemu robisz z tej odchyłki taką tajemnicę?
    Czemu nam nie powiesz jaka była ta odchyłka?

  • 48. Data: 2010-08-01 21:15:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > Ja chciałem wiedzieć co dla Ciebie znaczy "duża odchyłka".
    > Dlatego pytałem o procenty. Nie mam zamiaru nic liczyć.

    Jak nie masz zamiaru nic liczyc to znaczy, ze chcesz pobrandzlować
    powietrze.

    > No ale jak zwykle na konkrety nie można u Ciebie liczyć.

    Podasz konkretny wzor?

    > No i po co te epitety? Czemu robisz z tej odchyłki taką tajemnicę?

    Bo zachowujesz sie jak pizda?

  • 49. Data: 2010-08-01 21:24:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Jak nie masz zamiaru nic liczyc to znaczy,
    > ze chcesz pobrandzlować powietrze.

    Chcę tylko zaspokoić swoją ciekawość...
    i potwierdzić podejrzenia co do Twojej osoby :-)

    > Podasz konkretny wzor?

    Nie umiem a i nie ma tu takiej potrzeby. Nic nie będziemy liczyć.

    > Bo zachowujesz sie jak pizda?

    A może po prosu nie lubisz być wezwany do tablicy po tym jak
    bredzisz jakieś wyssane z palca farmazony bez konkretów? :-)

    > Duża.

    Duża to nie jest informacja o tym jaka była odchyłka
    lecz Twoja subiektywna opinia o tej odchyłce...

  • 50. Data: 2010-08-01 21:31:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > A może po prosu nie lubisz być wezwany do tablicy po tym jak
    > bredzisz jakieś wyssane z palca farmazony bez konkretów? :-)

    Podasz konkretny wzor czy dalej bedziesz zachowywal sie jak pizda
    wstrzasajac powietrze swoimi poronionymi teoriami?

    Jak podasz wzor to ci odpowiem.

    Pozdrawiam
    Pawel