  • Data: 2010-07-20 19:37:08
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka wrote:

    > Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki.
    > Wszystko robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco
    > mniejsze znizki ;)

    Własnie wróciłem z ASO. Nowe dwie felgi założone, nowa opona poszła do tyłu,
    geometria zrobiona od nowa. No i pierwsze co poczułem, to auto jakoś tak
    płynniej jedzie w zakrętach - lepiej się trzyma drogi. Kolejna różnica? Felgi
    stare - na pierwszy rzut oka widać, że są jajowate. Od strony zewnętrznej
    (wypełnionej) nie ma różnic, ale od strony pustej (wewnętrznej) różnice w
    średnicy to 1cm. Ta, która była z przodu bardziej, ta z tyłu (obie po prawej
    stronie auta) mniej.

    Jutro podskoczę do facherów i sprawdzę czy da się to wyprostowac. Może dostanę
    więcej za nie niz na złomie ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!