  • 11. Data: 2016-01-13 19:55:54
    Temat: Re: Nie oddzwaniaj
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-01-13 o 10:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > A jak zarobic na zwyklym ?
    > Powiedzmy ze chce sie zrewanzowac i naciagnac identycznie paru
    > Senegalczykow ... to oni straca, ale ja nie zyskam.
    >
    > Tak naprawde to tu jakis pseudooperator miedzynarodowy z Polski, Niemiec
    > czy Francji moze zarobic.

    Przecież przed wprowadzeniem w Polsce numerów 'premium' wszystkie
    sekstelefony tak działały, że dzwoniło się na normalny numer
    zagraniczny, w możliwie jak najdroższym kraju docelowym. A tam się
    operator dzielił dolą (a może po prostu operator był właścicielem tego
    numeru, czemu nie?).

    Przy okazji jak zwykle przypomnę historię numerów 001-150-...

    MJ
    PS. Nie wiem, jak teraz, nie chce mi się sprawdzać, ale mieliśmy też
    numery 'premium' (0700) i 'ulgowe' (0801) taryfowane jednakowo.

  • 12. Data: 2016-01-13 20:35:04
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle J.F. napisał w wtorek, 12 stycznia 2016 12:27:

    > A swoja droga - jest jakis call manager, ktory by to natychmiast
    > odbieral ?

    A sprawdzałeś takie coś, jak automate? Co prawda go nie
    używałem, więc nie wiem, czy ma akurat taką funkcjonalność, ale sporo
    automatyzacji w telefonie załatwia.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 13. Data: 2016-01-13 21:04:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zagraniczny, w możliwie jak najdroższym kraju docelowym. A tam się
    >operator dzielił dolą (a może po prostu operator był właścicielem

    Tylko wiesz - podejrzewam ze dawniej z takim Senegalem, to sie kablami
    przez jakies 10 krajow laczylo.
    I kazdy chcial za uzycie kabla oplate.
    I to nie Senegal byl drogi, tylko ci wszyscy posrednicy. Choc TP
    prawdopodobnie placila tylko pierwszemu/jednemu za "tranzyt".

    Najlepiej to by bylo, gdyby nie dzwonilo sie "tam", tylko polaczenie
    konczylo mozliwie blisko (*), a taryfa jak za daleko.
    Ale to juz trzeba byc takim operatorem miedzynarodowym.

    (*) nie tyle blisko, co tanio. Zamiast do Senegalu moze byc np do USA,
    co z tego ze dalej, skoro taniej :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-01-21 17:55:08
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > zazwyczaj bez namysłu oddzwaniamy.

    Serio? Rozczuliła mnie ta 3 osoba liczby mnogiej.

    JoteR

  • 15. Data: 2016-01-21 22:48:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 17:55, JoteR pisze:

    > Serio? Rozczuliła mnie ta 3 osoba liczby mnogiej.

    A nie 1.?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-01-27 18:28:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Liwiusz" napisał:

    > A nie 1.?

    Oczywiście, masz rację. Spaliłem sarkazm.

    JoteR