  • Data: 2009-09-02 10:04:17
    Temat: Re: Nie mozna sie dodzwonic na przeniesiony numer
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:42:17 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Źle mają w Plusie- każdy operator niestety ma swoje bazy numerów, nie ma jednej
    > centralnej. Miałem tak (z tym, że do mnie nie można było się dodzwonić z Ery).
    >
    > Na dobrą sprawę nie wiem, czy prawidłowa droga postępowania to reklamacja
    > w Erze, żeby w Twoim imieniu molestowała Plusa, czy też bezpośrednio do Plusa.

    Po pierwszej interwencji w Erze odpisali, że to wina Plusa. Mam telefon w
    Plusie i dzwoniłem do konsultanta, ale ten po sprawdzeniu (potwierdził, że
    z Plusa nie można się dodzwonić pod ten konkretny numer, ale można na inne
    z Ery) stwierdził, że w Plusie jest wszystko OK.

    > W każdym razie jeżeli reklamację zleją, zgłoś sprawę do UKE- u mnie się
    > tym zajęli- skutecznie.

    Siostra właśnie czeka na pismo od Ery.

    --
    GLaF